ПЕДАГОГИКА
Атаулар саны: 51
Барлық категориялар
-
КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ЖЕТІЛДІРУ -
КОЛЛЕДЖ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ СӘТТІ БЕЙІМДЕЛУІНДЕГІ ТОП КУРАТОРЫНЫҢ РӨЛІ -
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДАҒЫ ТӘЛІМГЕРЛІКТІҢ РОЛІ -
ЖОҒАРЫ БІЛІМДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ: МҮМКІНДІКТЕР МЕН ҚАУІП-ҚАТЕРЛЕР -
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БОЛАШАҚ СӘУЛЕТШІЛЕРДІҢ ГРАФИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ -
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ОТБАСЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНЫҢ РӨЛІ (Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық Университетіндегі Қазақстанның студенттері мен Қытай және Моңғолиядан келген қандас студенттердің арасында жүргізілген сауалнама негізінде) -
ЖАСТАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА ИДЕЯЛАРЫНЫҢ РОЛІ -
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ БУЛЛИНГ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ЭМОЦИЯЛЫҚ КӨҢІЛ-КҮЙІН РЕТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ -
ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ НАШАҚОРЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ ЖОЛДАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ -
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫН БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ -
ҒЫЛЫМ САЛАСЫНДАҒЫ БАСҚАРУ: КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ ТЕОРИЯСЫ, АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ТАЛДАУ -
ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕ БІЛІМГЕРДІҢ ТАНЫМЫ МЕН ДАҒДЫСЫНА ӘСЕРЛЕРІ ТУРАЛЫ -
ВОПРОСЫ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДАВ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТА -
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ ФАКТОРЛАРЫ -
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДУАЛДЫ ОҚЫТУҒА КӘСІБИ БЕЙІМДЕУДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ -
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ЦИФРЛЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІ МӘДЕНИЕТІ -
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУДАҒЫМОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕНТТІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ -
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЗАМАНАУИ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР -
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢПЕДАГОГИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ -
БАҒАЛАУДЫҢ ЖАҢА ЖҮЙЕСІ: ТЕОРИЯ ЖӘНЕ ПРАКТИКА -
АУТИСТІК СПЕКТР БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ -
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ -
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗИЯТКЕРЛІГІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ -
PISA ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ МЕН ТҮСІНІГІ -
GЕОGEBRA ДИНАМИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ГЕОМЕТРИЯНЫ КӘСІБИ- БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ