Нөмір 81 № 3 (2025): Том 81 №3 (2025)

Жарияланды:
2025-10-06
Барлық шығарылымдар
ФИЗИКА-МАТЕМАТИКА
-
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРҒА АҚПАРАТТЫҚ – КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ РОЛІ -
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ОҚЫТУ МАЗМҰНЫН ЖОБАЛАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒЫТТАРЫ -
РОБОТ ҚОЗҒАЛЫСЫН МОДЕЛЬДЕУ ЕСЕПТЕРІ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ АЛГОРИТМДІК ЖӘНЕ КЕҢІСТІКТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ -
ТЕРЕҢ ҮЙРЕНУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТОР ТАМЫРЛАРЫН СЕГМЕНТАЦИЯ ЛАУ: ATTENTION U-NET -
МОДУЛЬДІК ДРОНДАРДЫҢ ҚОЛДАНЫСТАҒЫ ШЕШІМДЕРІ МЕН КОНСТРУКЦИЯЛАРЫНА ТАЛДАУ -
ПЛАНЕТАРЛЫҚ ДИІРМЕНДЕГІ ҰСАҚ ҰНТАҚТАУДЫҢ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН, БАСҚАРЫЛУЫН ЖӘНЕ БАЙҚАЛУЫН ТАЛДАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ -
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕГІ ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ ТӘСІЛІ
ТЕХНИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ПЕДАГОГИКА
-
ЭМОЦИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТ ПЕН ӨМІРЛІК ТЕПЕ-ТЕҢДІКТІҢ ОҚЫТУШЫ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ -
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ -
ПАНИКАЛЫҚ ШАБУЫЛДАР КЛИНИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ АСПЕКТІСІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК СЫН-ТЕҢДІК РЕТІНДЕ -
«БІЛІМ БЕРУДЕГІ AI КӨМЕКШІЛЕРІ: МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНДАҒЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА КӨМЕК ПЕ, ӘЛДЕ КЕДЕРГІ МЕ?»
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР
-
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ОРТА АЗИЯ КІЛЕМ КОМПОЗИЦИЯСЫНДАҒЫ АҢ СТИЛІНІҢ САКРАЛДЫ ЖӘНЕ СИМВОЛДЫҚ БЕЙНЕЛЕРІ: ПАЗЫРЫҚ КІЛЕМІНІҢ НЕГІЗІНДЕГІ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ -
ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗГЕРІС ПЕН МОДЕРНИЗАЦИЯ ҮДЕРІСІ: ТАРИХИ ПЕРСПЕКТИВА -
СІБІРДІҢ БАЙЫРҒЫ ХАЛЫҚТАРЫНЫҢ МӘДЕНИ ЖАДЫ: АУДАРМАДА САҚТАУ ЖӘНЕ БЕРУ -
ФРЕЙМДІК СЕМАНТИКА ЖАҢА ҚАЗАҚ ТЕРМИНДЕРІН ТАЛДАУДЫҢ КОГНИТИВТІК ӘДІСІ РЕТІНДЕ -
РӘСІМДІК ТАҒАМНЫҢ СЕМАНТИКАСЫ -
ҚОСТІЛДІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕСІ -
МӘДЕНИЕТ ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІ -
СӨЙЛЕУДІ АВТОМАТТЫ ТАНУ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢДЕ ОНЫҢ АВИАЦИЯДА ҚОЛДАНЫЛУЫН БАҒАЛАУ -
АҚТӨБЕ ӨҢІРІНДЕГІ ТАРИХИ-СӘУЛЕТ ЕСКЕРТКІШТЕР ТАРИХТЫҢ ҮНСІЗ КУӘГЕРЛЕРІ -
АҚТӨБЕ ОБЛЫСЫ ХРОМТАУ АУДАНЫ МИКРОПТОПОНИМДЕРІ АТАУЛАРЫНЫҢ СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
МЕТАЛЛУРГИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАР
ЭКОНОМИКА ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚ
ТАРИХ