Том 62 № 4 (2020): №4 (2020)
Опубликован:
28.12.2020
Весь выпуск
ТЕХНИЧЕСКИЕ НАУКИ
-
Fe-Ti-Al ЖӘНЕ Fe-Ti-Si ЖҮЙЕЛЕРІНДЕГІ ТЕРМОДИНАМИКАЛЫҚ ҮРДІСТЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ -
БРИКЕТТЕУ ӘДІСІМЕН МЕТАЛЛУРГИЯДАҒЫ ТЕХНОГЕНДІК ҚАЛДЫҚТАРМЕН КҮРЕС -
Ti-Si-Al ЖӘНЕ Fe-Si-Al ЖҮЙЕЛЕРІНДЕГІ ТЕРМОДИНАМИКАЛЫҚ ҮРДІСТЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ -
ФЕРРОҚОРЫТПА ӨНДІРІСІНІҢ ШАҢЫН ҚАЙТА ПАЙДАЛАНУ -
ЭНЕРГИЯ ТИІМДІЛІГІ - ЖАСЫЛ ЭНЕРГЕТИКАҒА КӨШУ ҚАДАМЫ
ФИЗИКА-МАТЕМАТИКА
ПЕДАГОГИКА
ЭКОНОМИКА И ПРАВО
-
ОЦЕНКА РАЗВИТИЯ БАНКОВСКОГО СЕКТОРА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН В УСЛОВИЯХ КРИЗИСНЫХ ЯВЛЕНИЙ -
НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ ПРАВОВОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ РЕГИСТРАЦИИ И РЕОРГАНИЗАЦИИ ЮРИДИЧЕСКИХ ЛИЦ В РЕСПУБЛИКЕ КАЗАХСТАН -
ҚЫЛМЫСТЫҚ ПРОЦЕСТЕГІ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕРДІ БАҒАЛАУДЫҢ МӘНІ МЕН РӨЛІ -
КЕЙБІР ШЕТ ЕЛДЕРДІҢ ЖӘНЕ ТМД ЕЛДЕРІНІҢ ЗАҢНАМАСЫНДА ЗАҢДЫ ТҰЛҒАЛАРДЫ ТІРКЕУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ҰЙЫМДАСТЫРУ ПРОЦЕСІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ -
СУДЬЯЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ПАЙДА БОЛУ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАЗІРГІ МАЗМҰНЫ -
ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНЫҢ ТАБЫС ДЕҢГЕЙІНІҢ ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ЖАҒДАЙЫ: ҚҰРЫЛЫМЫ ЖӘНЕ ДИНАМИКАСЫ -
ТАРИХИ АСПЕКТІДЕ ТӘУЕКЕЛДЕР ТЕОРИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЭВОЛЮЦИЯСЫ -
ШЫҒЫН, ҚҰН, БАҒА ҰҒЫМДАРЫНА ТЕОРИЯЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАР -
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ИГЕРУ ШЕҢБЕРІНДЕГІ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МЕН ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ -
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ САЛАСЫН ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ЭКОНОМИКАДАҒЫ АТҚАРАТЫН РӨЛІ -
ПРОБЛЕМЫ ОВЕРТУРИЗМА И ПУТИ ИХ РЕШЕНИЯ -
ЭКОНОМИКАНЫ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖӘНЕ ҚАЛАЛАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ЖАҢА МОДЕЛДЕРІ -
BALANCED REGIONAL DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF THE TRANSPORTCOMPLEX OF KAZAKHSTAN AND AKTOBE REGION
СОЦИАЛЬНО-ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ
-
ДВИГАТЕЛЬНЫЙ РЕЖИМ ШКОЛЬНИКОВ -
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДАҒЫ ТҮС КӨРУ ҰҒЫМЫ -
MЕTHОDОLОGY ОF USING MОBILЕ АPPLICАTIОNSАT THЕ ЕNGLISH LЕSSОNS -
DESIGNING AND ORGANIZING STUDENT CLUBS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS (THE CASE OF “TOASTMASTERS” STUDENT CLUB) -
Ә.НҰРШАЙЫҚОВ ЭПИСТОЯРЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ С.МҰҚАНОВ БЕЙНЕСІ -
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ АЙТЫЛЫМ ҮРДІСІНДЕ IT ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ -
ПОЛИГЛОТ-ТҰЛҒАНЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ӘМБЕБАП БАҒДАРЛАР -
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ПӘНІН ПРОБЛЕМАЛЫҚ ӘДІС АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ