Қазіргі уақытта Қазақстанда ақпараттық қоғам жағдайына кӛшудің бірқатар объективті
алғышарттары бар. Олардың ішіндегі ең маңыздыларын ақпараттық саланың материалдық базасының тез
дамуы, ӛндіріс пен басқарудың әртүрлі салаларын ақпараттандыру, әлемдік ақпараттық қоғамдастыққа белсенді
кіру, жоғары кадрлық және ғылыми-техникалық әлеует, есептеу және ақпараттық технологиялар саласында
терең білім алу қажеттілігіне қоғамдық сананың дайындығы деп атауға болады.
Қазақстанның Білім және ғылым министрлігі қазіргі мектеп түлегі информатиканың негізгі курсында
нені игеруі керек екенін кӛрсететін бағдарламалар жасады. Жоғары мектепте информатиканы оқу оның іргелі
ғылыми пән ретінде одан әрі ашылуын кӛздейді. Информатика және ақпараттық технологиялар бойынша
Мемлекеттік стандарт оқу процесіне, оқушылардың жалпы білім беру мен оқытудың кең кешенін дамытуға
қызметтік тәсілге басымдық береді.
Пәндік дағдыларды меңгеруге тәсілдермен қызметін қалыптастыратын танымдық, ақпараттық,
коммуникациялық құзыреттілік, жүйелілік, үздіксіздік және сабақтастық тұрғысынан мектеп пен ЖОО-да
Информатика және ақпараттық технологияларды оқыту.
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ САБАҚТАСТЫҚ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖҤЙЕСІНДЕ “ЖОО”
ақпарат, сабақтастық, ақпараттық технологиялар, мемлекеттік стандарт, нысан, мектеп және ЖОО
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ САБАҚТАСТЫҚ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖҤЙЕСІНДЕ “ЖОО”. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 62(4). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/293