БАЛАЛАРДЫҢ СУРЕТТІ ОЙЛАНБАСТАН АЙТУҒА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ ӘДІСТЕМЕСІ

Жарияланды 2024-07-03
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 71 № 1 (2023)
№1 (2023)
Авторлар:
  • К.М. ӘБІЛДАЕВА
  • Г.А. САЛАМАТИНА
  • C.Д. ТУЛЕУШЕВА
PDF (Russian)

Бұл мақалада сөйлеуді дамыту үшін сыныпта суретпен жұмыс істеу әдісі туралы айтылады, онда балалар өз ойын түсінікті тілдік формаларда саналы түрде жеткізеді. Өнертапқыштық есептерді шешу теориясына негізделген бұл әдістеме оқушылардың ой-өрісін, эмоциясын, белсенділікке деген ұмтылысын оятады.Әдістемелік қадамдардың толықтығына байланысты құрастырылған әдістеменің ерекшелігін, атап айтқанда тұтастығын талдау; әрбір қадамның аспаптылығы және тұтастай әдістеме; балалардың көзқарасы бойынша әрбір қадамның мотивациясы; әр баланың суретті жеке қабылдауын ынталандыру; тиімділігі, курс мақсатына жету; ауыстырымдылық – басқа оқулықтармен, суреттермен жұмыс істеуде қолдану мүмкіндігі – мұның бәрі қолданбалы әдістемеде өзінің мазмұнды расталуын табады. Бұл әдістеме мұғалімнің сабақта оқушылардың сөйлеуін дамыту жұмысын жеңілдетуге көмектеседі, өйткені сөздік қор толығады, балалардың қиялын ынталандырады, бұл әдеттен тыс шешімдерге әкеледі. Педагог әдістемелік қадамдарды құрастырып, іс-әрекетте сынай отырып, балаларда туындайтын қиындықтарды талдайды. Мұның бәрі сабақтың мұғалім үшін де, оқушылар үшін де әлдеқайда қызықты өтуіне ықпал етеді.

өнертапқыштық есептерді шешу теориясы, сөйлеу, сурет бойынша жұмыс, әдістеме