Мақалада Kivy және kivymd кітапханаларын қолдана отырып, Python тілінде жасалған сөздерді есте сақтауға арналған кросс-платформалық қосымшаны құрудың әдістері мен тәсілдері келтірілген. SQLite базасында деректерді сақтауды қамтитын жүйенің архитектурасына, сондай-ақ қосымшаның тұрақтылығын, өнімділігін және кеңеюін қамтамасыз ететін модульдердің өзара әрекеттесу логикасына ерекше назар аударылады. Қарапайымдылыққа, бейімделуге және интуитивтілікке бағытталған пайдаланушы интерфейсінің негізгі аспектілері, сондай-ақ оқушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыруға ықпал ететін геймификация элементтері (деңгейлер, ұпайлар және жетістіктер) қарастырылады. Сөздерді қосу, тақырыптық жиынтықтар құру, кері байланыс жүйесі және жеке ұсыныстар сияқты қосымшаның негізгі мүмкіндіктері сипатталған. Деректер базасын оңтайландыру тетіктері, соның ішінде сұраныстарды кэштеу және индекстеу, сондай-ақ пайдаланушы деректерін қорғауға арналған қауіпсіздік шаралары талданады. Статистиканы терең талдауға, жаттығу режимдерін кеңейтуге, аралық қайталауды жүзеге асыруға және сыйақы жүйесін жетілдіруге бағытталған жоспарланған жақсартулар қарастырылады. Алынған нәтижелер таңдалған технологиялық стектің өміршеңдігін және оның лексиканы игеру процесінің тиімділігін, икемділігі мен тартымдылығын арттыруға бағытталған одан әрі даму әлеуетін растайды. Жүргізілген зерттеулер заманауи технологияларды білім беру қосымшаларына біріктірудің маңыздылығын көрсетеді, бұл шет тілдерін үйренудің неғұрлым бейімделгіш және тиімді құралдарын жасауға ықпал етеді.
КРЫЛОВ А.П.
магистрант, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан
E-mail: sasha976431@gmail.com, https://orcid.org/0009-0009-3259-5321
ҚҰЛМАҒАМБЕТОВА Ж.К.
Техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан
E-mail: kulmagambetova.zh.k@gmail.com, https://orcid.org/0000-0003-3830-9217
- Федотова А.И., Гильванов Р.Г. Разработка кросс-платформенных приложений на языке Python и фреймворке Kivy //Интеллектуальные технологии на транспорте. – 2022. – №. 2 (30). – С. 53-58.
- Андриенко И. С. Разработка программы для редактирования текста с помощью библиотеки Kivy //Постулат. – 2024. – №. 1 январь.
- Буистов В.В., Гречко В.С., Андрейченко А.А. Возможности и перспективы использования языка программирования python в мобильной разработке //Наука и образование в эпоху перемен: перспективы развития, новые парадигмы. – 2022. – С. 27-28.
- Алексеева А.З., Соломонова Г.С., Аетдинова Р.Р. Геймификация в образовании //Вестник Северо-Восточного федерального университета им. МК Аммосова. Серия: Педагогика. Психология. Философия. – 2021. – №. 4 (24). – С. 5-10.
- Коденков Р.Р., Резак Е.В. Кросс-платформенное мобильное приложение для запоминания иностранных слов методом интервального повторения //ТОГУ-СТАРТ: Фундаментальные и прикладные исследования молодых. – 2021. – С. 281-286.
- Королёв М.С., Осыко А.А., Егорова А.А. Исследование геймификации мобильных приложений процесса обучения //Проблемы управления в социально-экономических и технических системах. – 2022. – С. 150-153.
- Карасев В.В., Ванеев О.Н. Разработка системы подсчёта дозировки сложных удобрений на основе технологий языка python и бд sqlite //Россия молодая. – 2022. – С. 31518.1-31518.8.
- Акентьев Д.Д. «Тodolist» на Python с использованием SQLite //Постулат. – 2025. – №. 1 январь.
- Полякова А.В. Геймификация в образовании: обзор проблем и исследований //Человеческий капитал. – 2024. – №. 5. – С. 216-221.
- Постолит А. Разработка кроссплатформенных мобильных и настольных приложений на Python. Практическое пособие. — М.: Издательские решения, 2022. books.yandex.ru
- Кодов А. Как использовать Python для работы с кроссплатформенными приложениями // Sky.pro. — 2024. sky.pro+1sky.pro+1
- Карпенко О.М., Лукьянова А.В., Абрамова А.В., Басов В.А. Геймификация в электронном обучении // Дистанционное и виртуальное обучение. — 2015. — № 4. — С. 28-29. muh.ru
- Неруш П.М. Возможности применения социально-психологических технологий в образовании // Психологические исследования. — 2019. — № 2. — С. 45-50. publishing-vak.ru
- Сибдев. Что выбрать: кросс-платформенную или нативную разработку // Сибдев. — 2023.
- Попова А.А. Приёмы запоминания иностранных слов //Вестник науки и образования. – 2021. – №. 8-1 (111). – С. 48-55.