Мақалада кәсіби педагогикалық білім берудегі кӛкейтесті мәселелердің бірі құзіреттілік
мәселесі қарастырылады. «Құзірет» және «құзіреттілік» ұғымдары анықталады. Құзіреттілік білім
алушылардың меңгеретін белгілі бір анықталған, әлеуметтік қажетті іс-әрекеттер жиынтығын білдіретін білім
берудің тікелей нәтижесі ретінде түсіндіріледі. Құзіреттілікті қарастыру барысында алдыңғы орында оның
құрылымы, құраушы сыңарлары мен олардың арасындағы ӛзара байланыс кӛрініс табады. Мамандар үшін ең
маңызды құзіреттіліктерге мыналар жатады: кәсіби білім деңгейі мен кӛлемі кӛрініс беретін когнитивтік, кәсіби
іс-әрекеттер саласы ретіндегі нормативтік, коммуникативтік, креативтік. Аталған құзіреттіліктер білімді
инновациялық технологиялар арқылы беруді анықтауға, әдістемелік рефлексияны игеруге, сондай-ақ ӛздігінен
білім алу дағдысын қалыптастыруға бағытталады.
ВОПРОСЫ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДАВ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТА
құзірет, құзіреттілік, академиялық құзіреттілік, кәсіби құзіреттілік сипаттамасы, бағалау түрлері
ВОПРОСЫ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДАВ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТА. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 62(4). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/359