ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ПӘНІН ПРОБЛЕМАЛЫҚ ӘДІС АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Жарияланды 2024-07-10
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 62 № 4 (2020)
№4 (2020)
Авторлар:
  • М.Р. БАЛТЫМОВА
  • С.Ж. НИЯЗМАГАНБЕТОВА
PDF

Бұл мақалада қазақ әдебиеті пәнін оқытуда проблемалық әдістің тиімділігі қарастырылады.
Проблемалық әдісті қолдану арқылы оқушының сыни ойлауын дамытып, сабақтың мазмұнын қызықты етіп,
оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейтуге болатындығы туралы нәтижелермен дәлелденіп,
мұғалім тәжірибесі бӛлісіледі. Оқытушы білімді даяр күйінде баяндай бермей, оқушының алдына белгілі бір
проблемалық міндет қойып, оны ӛздеріне шештіруге бағыттауы бұл әдістің шығармашылық ерекшелігі болып
табылады. Ал шығармашылық жұмыстар оқушының жоғары ойлау қабілетін дамытып, интелектуалдық
танымын арттырады.

проблемалық әдіс, сыни ойлау, әдіс, оқытушы, оқыту

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ПӘНІН ПРОБЛЕМАЛЫҚ ӘДІС АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 62(4). https://doi.org/10.70239/

Жүктеу сілтемесі