Инклюзивті қоғамды іске асыру уақыт императиві және қазіргі Қазақстан үшін қажеттілік болып табылады. Бұл зерттеудің негізгі мақсаты Қазақстанда инклюзивті қоғамның іске асырылуы деңгейін анықтау. Сапалы құрылымдалған сұхбат мүмкіндігі шектеулі баланың бір ата-анасымен және үш мүмкіндігі шектеулі адамдармен жүргізілді. Сандық әдіс - бұл Қазақстанда НЗМ-нің 47 оқушысы мен 16 мұғалімінен өткізілген 10 сұрақтан тұратын сауалнама. Бұл әдістердің нәтижелері оқушылардың жартысынан астамы мен оқытушылардың жартысы инклюзияға дайын екенін көрсетті және олармен оқу немесе жұмыс олардың үлгеріміне немесе өнімділігіне ешқандай әсер етпейтінін айқындады. Айта кетерлік, көптеген мүмкіндігі шектеулі адамдардың қоғамда ерекше мәселелері жоқ. Сонымен қатар, мұнда мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін арнайы жағдайлар жеткілікті жасалған. Қорытындылай келе, Қазақстанда инклюзивті қоғамды енгізу табысты нәтижелер беруде екенін атап өткен жөн.
- Beisenbaeva B. Z. The relevance of inclusive education in the field of development of the modern educational system. Actual issues of modern pedagogy: materials of the VIII Intern. scientific conf. (Samara, March 2016). - Samara: LLC ASGARD Publishing House, 2016. - S. 1-3. - URL
- https://moluch.ru/conf/ped/archive/188/9820/ (date of access: 05.03.2020).
- Conceptual approaches to the development of inclusive education in the Republic of Kazakhstan. N.d. Retrieved from http://www.special-edu.kz/normativno-pravovaya%20baza/4/mat001.pdf
- Khamidulina, Z. (2018). A Qualitative Study of Parental Perceptions of Inclusive Education in Kazakhstan: The View of Three. NUGSE Research in Education.Vol. 3 No. 2 Retrieved from https://nur.nu.edu.kz/bitstream/handle/123456789/3730/The%20View%20of%20Three.pdf?sequence=1&isAllowed=y