ХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАП ОҚЫТУДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Жарияланды 2024-07-09
ПЕДАГОГИКА Нөмір 69 № 3 (2022)
№3 (2022)
Авторлар:
  • О.Р.ОРЫНБАСАР
  • Н.Е.НАҒЫМЕДУЛЛА[
PDF (Russian)

Мақалада жеке тұлғаға бағыттап оқыту технологиясының ерекшелігі қарастырылған. Химия
пәніне деген оқушының қызығушылығын арттыру мақсатында ойын технологиясын қолдана отырып, әрбір
оқушыға жеке тапсырмалардың түрлері берілген. Химия пәнінде қолдануға болатын деңгейлік тапсырмалардың
кейбір түрлері көрсетілген. Жеке тұлғаға бағыттап оқытудың мақсаты оқушының бойындағы жеке
ерекшеліктерін, қабілетін ескере отырып, өз бетінше ойлай алатын, шешім қабылдай алатын, шығармашыл,
ізденімпаз, интеллектуалды ойлау қабілеті дамыған тұлғаны қалыптастыру. Оқушы теориялық білімді ғана алып
қоймай, алған білімдерін практикада, күнделікті өмірде қолдана білуі қажет. Мәселен, оқушы химия пәнінен
алған білімі қоршаған ортасымен, күнделікті тұрмыс тіршілігімен байланысты екендігін сезінсе ғана пәнге деген
қызығушылығы артар еді.

оқыту технологиясы, жеке тұлғаға бағыттап оқыту, химия пәні, деңгейлік тапсырмалар, ойын технологиясы

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАП ОҚЫТУДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 69(3). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/256

Жүктеу сілтемесі