ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУДА ЗООЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНАЖЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

Жарияланды 2024-07-09
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ Нөмір 60 № 2 (2020)
№2 (2020)
Авторлар:
  • А.М. АБДУКАРИМОВ
PDF

Бұл мақалада үздіксіз инновациялық оқыту технологиясын дамыту бағытында зоология сабағында қолданылатын зоологиялық тренажердың өзіндік ерекшелігі мен оның студенттердің ой-өрісін
дамытуда алатын орны туралы сөз болады.Күнделікті тест тапсырмалар сұрағы мен жауабын пайдаланғанда бір ғана жауап дұрыс болып,қалған жауаптары дұрыс емес болуы, студенттер дұрыс емес жауапқа көңіл аудармауы, сондай-ақ,бұл тапсырмалар бір ғана рет қолданылуы айтылады.
Зоологиялық тренажермен жұмыс жасаған кезде тест жауаптарының барлығы белгілі бір жануарға тән белгі екендігі айтылады.Оны әуелі бір жануар бойынша өз білімін тексеруге пайдаланса,келесіде екінші
жануар ерекшелігі бойынша, одан соң үшінші жануар ерекшелігі бойынша қолданады.Кейін бұл тестілерді қорытынды сабақта қолданып,алған білімін пысықтауға көмектесетіні сөз болады.

Зоологиялық тренажер, буынаяқтылар, фасетті көз, хелицер, трахея, гемолимфа, схизоцель, целом.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУДА ЗООЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНАЖЕРЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 60(2). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/229

Жүктеу сілтемесі