ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІ БОЙЫНША БІЛІМІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Жарияланды 2024-07-04
ПЕДАГОГИКА Нөмір 63 № 1 (2021)
№1 (2021)
Авторлар:
  • С.С. КУЛЬМАГАМБЕТОВА
  • А.Ә. СҰЛТАНОВА
PDF (English)

Оқуда оқушылардың жетістіктерін ынталандырушы және түзетуші фактор ретінде бағалау жүйесі маңызды рөл атқаратыны белгілі. Қазақстандық білім беруді жаңғырту процесінде кәсіби қоғамдастық
көптеген проблемаларға тап болады. Олардың бірі-бағалаудың сенімді жүйесінің болмауы және соның салдарынан университеттегі білім беру сапасын бағалаудың ашық, валидті технологиясын құру қажеттілігі. Бұл
мақалада ағылшын тілі сабақтарында критериалды бағалауды қолдану процесі сипатталған. Бұл әдістеме барлық жерде білім беру процесіне енгізіле бастады. Бұл әдістеме критериалды бағалау әдісіне негізделген.
Критерийлерді қолдану студенттің оқу жетістіктерін бағалаудың маңызды аспектісі болып табылады. ЖОО
оқытушысының алдында білім беру процесіне критериалды бағалауды енгізу бойынша маңызды міндет тұр. Күрделі және маңызды міндеттердің бірі − бағалаудың нақты және түсінікті критерийлерін жасау. Критериалды
бағалауды қолдану оқытушыға студенттердің жетістіктерін сауатты және әділ бағалауға көмектеседі.
Критериалды бағалау технологиясы оқытудың жетістіктерін өлшеу мен проблемаларын
диагностикалаудың, кері байланысты қамтамасыз етудің және білім беру процесіне қатысушыларды
(оқушыларды, мұғалімдерді, ата-аналарды, мемлекетті) білім берудің жай-күйі, проблемалары мен жетістіктері туралы хабардар етудің негізгі құралы болып табылады. Білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау жүйесі - бұл білім беру бағдарламаларын меңгеру сапасын бағалау жүйесі, білім беру процесінің маңызды элементі.

  1. Государственная программа развития образования РК на 2011–2020 годы. Указ
  2. Президента Республики Казахстан №1118.–Астана: Акорда,7 декабря 2010 // [Электронный
  3. ресурс] Режим доступа: www.nkaoko.kz/documents/law_of_education.
  4. Концепция внедрения системы критериального оценивания учебных достижений
  5. учащихся Автономной организации образования «Назарбаев Интеллектуальные школы». –
  6. Астана: Автономная организация образования «Назарбаев Интеллектуальные школы», 2012.
  7. – 507 с.
  8. Айтпукешев А.Т. Формативное и суммативное оценивание результатов обучения:
  9. Методическое пособие / А.Т. Айтпукешев, Г.М. Кусаинов, К.М. Сагинов // – Астана: Центр
  10. педагогического мастерства, 2014. – 108 с.
  11. Блэк П. Оценивание и обучение в классе, оценивание в образовании: принципы,
  12. политика и практика / Assessment and Classroom Learning, Assessment in Education: Principles,
  13. Policy and Practice / П. Блэк, Д. Уильям // – Oxford University Press, 2018. – 75 c.
критериалды бағалау, критериалды тәсіл, оқу жетістіктері, жиынтық бағалау, формативті бағалау, білім беру бағдарламалары.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІ БОЙЫНША БІЛІМІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 63(1). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/124

Жүктеу сілтемесі