Жаңа технологияларды дұрыс және тиімді пайдалану үшін оқыту әдістемесінің болуы өте маңызды. Сондықтан осы қажеттілікті ескере отырып, мақаланың өзектілігі мектеп географиясын оқыту кезінде проблемалық оқыту әдістемесін дайындауға және тиімді қолдануға арналды. Оқу-тәрбие процесінің мақсаты білім алушылының бойындағы білімдік, тәрбиелік қасиеттерін қалыптастыра отырып, оныәрі қарай дамыту, оның шығармашылық қабілеттерін толық ашу, өзінің "менін", қайталанбас даралығын табу. Ол белгілі бір нәрсені игеріп қана қоймай, өмірдің субъектісіне айналуы керек жалпы ғылыми білім, білік және дағдылардың жиынтығы. Сондықтан бүгінгі таңда өзінің білімі мен қабілеттерін саналы түрде қолдана отырып, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасайтын оқыту әдістерін оңтайландыру және таңдау мәселесі туындайды. Танымдық белсенділікті жандандырудың бір жолы - география сабақтарында, соның ішінде өлкетануда проблемалық оқытуды енгізу. Проблемалық оқыту әдістері оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, географияны оқытуда өлкетану материалдарын кеңінен қолдануға кепілдік береді. Мақаланың мақсаты - проблемалық оқыту технологиясының әдіснамасын құру, тиімділігін анықтау және оны география сабақтарында қолдану тәсілдерін ұсыну. Бұл мақалада проблемалық оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері және соның ішінде география сабақтарында оқытудың тиімділігі қарастырылады. Сонымен қатар, мақалада география сабақтарында проблемалық оқытуды қолдану техникасы және үлгі тапсырмалар көрсетілген.
- Галеева Р.А., Ипполитова Н.А. Проблемное обичение как фактор повышения эффективности учебной деятельности школьников на уроках географии //География и безопасность жизнедеятельности-традиции и инновации в педагогическом образовании. – 2019. – С. 151-153.
- Бектурганова З. К., Ерекеева А. С. Связьпроблемногообученияс методом активного обучения в средних школах //Интернаука. – 2023. – Т. 4. – С. 32-36.
- Топузов О. М. Реализация проблемного обучения географии в современной общеобразовательной школе //Редакционная коллегия сборника. – 2014. – С. 281-285.
- Гуйдо М. Н. Применение интерактивных методов обучения на примере уроков географии. – 2023.– С. 171-173.
- Zholdasbek, S., & Usenov, N. (2023). Interactive teaching methods in geography lessons.Scientific Collection «InterConf», (168), 54–60. Retrieved from https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/article/view/4276[Google Scholar]
- Zainuddin M. The Influence Of Problem-Based Learning Model With Inquiry Approach To Learning Outcomes Of Geography In High School //Pesantren Reviews. – 2023. – Т. 1. – №. 1. – С. 38-43.https://doi.org/10.58330/pr.v1i1.92[GoogleScholar]
- Андиева Ю. Р. Трудности применения технологии проектной деятельности в процессе обучения географии //Материалы пула научно-практических конференций. – 2023. – С. 696-699.
- Гаимназаров О., Агафонов А., Саидов Ж.Современная технология проблемного обучения //Евразийский журнал технологий и инноваций. – 2023. – Т. 1. – №. 6. – С. 94-99.
- Суслов В. Г. Приёмы интерактивного обучения на современном уроке географии // С56. – 2023. – С. 79-84.
- Садыкова Б. Б. География пәнін оқытуда оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастырудың инновациялық әдістері мен технологиялары//Вестник университета Ясави. – 2023. – Т. 2. – №. 128. – С. 301-313.
- Ситаров В. А. Проблемное обучение как одно из направлений современных технологий обучения //Знание. Понимание. Умение. – 2009. – №. 1. – С. 148-157.