ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНЕН СИТУАЦИЯЛЫҚ PISA ТАПСЫРМАЛАРЫН МЕҢГЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ

Жарияланды 2024-07-04
ГЕОГРАФИЯ ЖӘНЕ ГЕОЭКОЛОГИЯ Нөмір 74 № 4 (2023)
№4 (2023)
Авторлар:
  • А.Е. Құлтөре
  • А.Г. Абдуллина
PDF

Бұл мақалада жоғары сыныптарда ситуациялық тапсырмаларды қолдану ерекшеліктері, сондай-ақ олардың әмбебап оқу әрекеттерін дамытудағы маңызы сипатталған. Жаңа стандарттар бағаланатын пәндік саланы, әлеуметтену деңгейін және оқушылардың әртүрлі мәселелерді шешуге дайындық дәрежесін анықтайды. Жаңа білім беру стандарттарының мақсаттары мен элементтері маңызды бола түсуде. Логикалық сипаттағы тестілер оқушылардың білім алу және оларды өмірлік жағдайларда пайдалану қабілетін анықтауға арналған. География сабақтарында PISA критерийлері бойынша проблемаларды талдау "ойлау, жұмыс істеу, бөлісу" және "Мен-сен-біз"сияқты стратегияларды қолдану арқылы жүзеге асырылады. Ұйымдастырушылық түрлері: жеке, жұптық, топтық, ұжымдық. Қазақстанның халықаралық зерттеуге қатысуының мақсаты
оқушылардың білім беру нәтижелерін басқару және бағалау жүйесін реформалау, халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру мазмұнын оңтайландыру және білім беру сапасын бағалаудың қазақстандық жүйесін құру болып табылады. География сабақтарында PISA тапсырмаларын қолдана отырып, студенттер жаңа тақырыптарды тез және өз бетінше оқи білуі, оларды дұрыс түсінуі, туындаған мәселелерді шешуі, жақсы дамыған бақылау дағдылары болуы, мәселелердің мағынасын терең және нақты түсінуге ұмтылуы, білімді сауатты сөйлеуі, игеруі, оларды іс жүзінде жүзеге асыруы, тілдік және теориялық білімдердің картасын құра білуі керек. және бір-бірімен байланыс. және теориялық білім, оларды теңестіру және географиялық процестердің барысын болжайтын тұлғаны қалыптастыру.

  1. Илюшин Л.С. Использование «Конструктора задач» в разработке современного урока.//Школьные технологии, - 2013. №.1. - С. 123-132.
  2. Бахмутский А.Е., Конасова Н.Ю. Оценка образовательных результатов компетентностным подходом // Вестник ТОГИРРО. - 2012.- С. 42-52.
  3. Акулова О.В., ПисареваС.А., ПискуноваЕ.В., ПискуноваВ. Проектирование ситуационных задач для оценки компетентности учащихся: методическое пособие для учителей школ - Санкт-Петербург: КАРО, 2008.
  4. Быстрова Н.В., Коняева Е.А., Цыплакова С.А. Теоретические основы использования педагогических технологий в обучении студентов в системе среднего профессионального образования. Среднего профессионального образования. проблемы
  5. современного педагогического образования, 2019(63-2), - С. 78-80.
  6. Просветова А.В. Характеристика внедрения инновационных педагогических и методических комплексов в учебный процесс учреждений СПО Научные исследования в образовании, 2017, № 4- С. 46-49.
  7. Удовиченко И.А.Ситуационная задача как способ оценки компетентности учащихся// Модели компетенций в профессиональном образовании: проблемы проектирования и реализации: материалы межрегиональной науч. конф. - 2011. - С. 247-250.
  8. Веревкина Л.Е.Организация работы учащихся при решении ситуационных задач // Образование и обучение: методика и практика. - 2014. - №. 13. - С. 141-145.
  9. Прудских А. Г., Шенцева Т. А. Компетентностно-ориентированные задачи как фактор достижения метапредметных результатов обучения // Системно-деятельностный подход в педагогическом образовании: опыт реализации и перспективы развития. - 2017. - С. 229.
  10. Алексашина И., Абдулаева О., Киселев Ю. Формирование и оценка функциональной грамотности студентов. - Литрес, 2019.
  11. Гангнус Н. А. Ситуативные задачи как средство формирования критической "грамотности" и метакомпетентности студентов в XXI веке // Развитие личности студента: новые подходы и решения. - 2019. - С. 245-254.
  12. Cresswell J., Underwood C. Location, location, location: Implications of geographic situation on student performance in PISA 2000. Australian Council for Educational Research Ltd,2004. – 39c.
  13. Abdimurotov O. U. The importance of preparing future geography teachers for the international pisa program //Экономикаисоциум. – 2020. – №. 5-1 (72). – С. 3-8.
  14. Mikk J. et al.Relationships between student perception of teacher-student relations and PISA results in mathematics and science //International journal of science and mathematics education. – 2016. – Т. 14. – С. 1437-1454.
  15. Grisay A. et al. Translation equivalence across PISA countries //Journal of Applied Measurement. – 2007. – Т. 8. – №. 3. – С. 249.
  16. Kogler D. F. et al. Re-imagining evolutionary economic geography //Cambridge Journal of Regions, Economy and Society. – 2023. – С. 29.
география пәні, ситуациялық тапсырмалар, кәсіби құзыреттілік, практикалық дағдылар, пәнаралық байланыс, есептер

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ГЕОГРАФИЯ ПӘНІНЕН СИТУАЦИЯЛЫҚ PISA ТАПСЫРМАЛАРЫН МЕҢГЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 74(4), 22-32. https://doi.org/10.70239/

Жүктеу сілтемесі