Қоғамдық өмірдің барлық салаларын жедел цифрлық трансформациялау жағдайында цифрлық білім беру ресурстары (ББР) білім сапасын арттырудың, білімнің қолжетімділігін қамтамасыз етудің және студенттер арасында цифрлық құзыреттілікті дамытудың негізгі құралы ретінде маңыздылығы артып келеді. Әсіресе информатиканы оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану өзекті болып табылады, өйткені бұл пән ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастырады, логикалық ойлауды, алгоритмдік ойлауды және бағдарламалау негіздерін дамытады. Мақалада Қазақстанның жалпы білім беретін мектептері мен жоғары оқу орындарында цифрлық білім беру ресурстарын оқу үдерісіне енгізудің қазіргі жағдайы мен ерекшеліктері жан-жақты қарастырылған. Цифрлық құралдарды тиімді пайдалануға кедергі келтіретін негізгі мәселелер анықталды: нашар техникалық жарақтандыру, қазақ тіліндегі локализацияланған цифрлық материалдардың тапшылығы, сондай-ақ мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігі мен әдістемелік даярлығының жеткіліксіздігі. Цифрландыруда қол жеткізілген табыстарға қарамастан, білім беру ортасын жүйелі және жан-жақты жаңғырту қажеттігі сақталуда. Мақалада материалдық-техникалық базаны дамыту, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып жоғары сапалы цифрлық ресурстарды құру, педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру бағдарламаларын жүзеге асыру сияқты жағдайды жақсарту бойынша бірқатар практикалық ұсыныстар берілген. Материал зерттеушілерге, мұғалімдерге, цифрлық білім беру технологияларын әзірлеушілерге және білім беру саясаты саласындағы мамандарға пайдалы болуы мүмкін.
КҮЛМАҒАМБЕТОВА Ж.Қ.
Техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан.
E-mail: kulma_zh@mail.ru, https://orcid.org/0000-0001-9835-5034
БАҚЫТ Н.С.
Магистрант, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан.
E-mail: justnur.bakyt@gmail.com, https://orcid.org/0009-0007-1960-8138
- Государственная программа Республики Казахстан «Цифровой Казахстан». – URL: https://digital.gov.kz дата обращения: 01.04.2025).
- Агентство Республики Казахстан по статистике. Образование и цифровизация. – Астана, 2023. – 48 с.
- Исследование Института повышения квалификации работников образования. Анализ уровня цифровой грамотности педагогов. – Алматы, 2024. – 62 с.
- Биманова А.М. Использование цифровых образовательных ресурсов в школьном обучении // Педагогические науки. – 2022. – № 5. – С. 45–50.
- Кадырова Г.Р., Тажиева А.С. Проблемы внедрения цифровых технологий в образование Казахстана // Наука и образование. – 2023. – № 3. – С. 112–117.