Бұл зерттеудің мақсаты физика пәні бойынша орта мектеп оқушыларының академиялық
үлгеріміне жоба әдісімен физиканы оқытудың әсерін зерттеу болды. Бұл зерттеу жетістік сынағын (тестілеуге
дейін /тестілеуден кейін) өлшеу құралы ретінде пайдаланды. Жаратылыстану ғылымдарын оқитын 8-сынып
оқушыларының алдын ала үлгерім сынағының нәтижелеріне байланысты эксперименттік топ және бақылау
тобы деп аталатын екі тең топқа бөлінді. Эксперименттік топ жобалық әдіспен, ал бақылау тобы дәстүрлі дәріс
әдісімен оқытылды. Посттест оқу соңында өткізілді .
Бұл зерттеудің деректері екі топтың алдын-ала және тесттен кейінгі тестілеуінен алынған бағалар
болды. Деректерді талдау көрсеткендей, жалпы эксперименттік топ бақылау тобына қарағанда жақсы
көрсеткіштерді көрсетті. Сонымен қатар, эксперименттік топ оқыту (білім, түсіну, қолдану және дағдыларды
дамыту) саласындағы бақылау тобына қарағанда айтарлықтай жақсы нәтиже көрсетті. Осы зерттеудің
нәтижелері физиканы жобалық әдіспен оқыту орта мектеп деңгейіндегі дәстүрлі дәріс әдісімен салыстырғанда
тиімдірек екенін көрсетті.
Мақалада физика мен жаратылыстану ғылымдарын оқытудың жаңа тиімді әдістерін зерттеу нәтижелері
келтірілген. Оқытушыларды жұмыс басталғанға дейін оқушылардың өз іс-әрекетінің маңыздылығын,
пәнаралық жобаны қалай құруға болатындығын көрсететін тәсілдерге үйрету қажет екендігі анықталды.
Жобаларға негізделген физиканы оқыту түсіну үшін ғылымды оқытудың ең тиімді әдістерінің бірі болып
көрінеді.
8-СЫНЫПТА ФИЗИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІНҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОБАЛАР ӘДІСІ
физика; оқыту әдістемесі; жобалық оқыту; тоқ көздері; әдістеме , оқушы
8-СЫНЫПТА ФИЗИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІНҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОБАЛАР ӘДІСІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 71(1). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/55