Мақалада білім туралы заң болып табылатын жоғары білім беру жүйесін жетілдірудің негіздері көрсетілген, олар жалпы жоғары және кәсіби мәдениеті бар, шығармашылық және әлеуметтік белсенді, қоғамдық-саяси өмірде өз бетінше әрекет етуге, болашаққа міндеттер қоюға және шешуге қабілетті кадрлардың жаңа буынын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары техникалық білім беруді жетілдіру тұжырымдамасында атап өтілгендей, бағдарламаның маңызды міндеттерінің бірі-елдің әлеуметтік-экономикалық даму перспективаларынан және ғылымның, техниканың және мәдениеттің қазіргі заманғы жетістіктері қоғамының талаптарынан туындайтын кадрларды даярлаудың мазмұны мен құрылымын ұйымдастыру.
Кез келген қоғамдағыдай, нарық жағдайында біздің республикамыздың дамуы үшін білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау ерекше маңызға ие, өйткені қоғамды дамыту үшін білікті мамандар факторының маңыздылығы аксиома болып табылады. Соңғы жылдары кадрларды даярлаудың сапасы мен тиімділігін, сондай-ақ олардың кәсіби деңгейін арттыру үшін көп нәрсе жасалды. Атап айтқанда, Тәуелсіздік, шығармашылық (шығармашылық), кәсіпкерлік және белсенділік сияқты маманның қасиеттерін қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Кадрларды даярлау мәселесінде атап өтілгендей, оқыту мен өзін-өзі тәрбиелеуді даралау, сондай-ақ қашықтықтан білім берудің технологиялары мен құралдарын әзірлеу және игеру талап етіледі.
ПИРИМЖАРОВ М.Х.
PhD, аға-оқытушы, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан.
Е-mail: mr.pirimzharov@mail.ru, https://orcid.org/0000-0002-6163-8724
- Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования. – М.: Стройиздат. 1982. –222 с.
- Залогова Л. практикум по компьютерной графике. М.лаборатория базовых знаний. 2003. –24 с.
- Косаковский Э.А. Методика преподавания машинной графики в ВУЗе. – Т.: 1995. –129 с
- Кудряшев К.В. Архитектурная графика. Специальность «Архитектура». – М.: Стройиздат, 1990. –306 с.
- Толипов М., Исомиддинов С. Организация самостоятельной работы студентов. // Народное образование. – Т.: 2006. №2. –25-28 С.
- Университет студентов независимого обучения, организует, контролирует и оценивает процедуры, установленные модельным режимом. – Т.: ТГПУ. Образовательные и нормативные документы. 2005. – С. 18-44.
- Фарберман Б.Л., Мусина Р.Г., Жумабоева Ф.А. Современные методы преподавания в высших учебных заведениях. – Т.: 2002. –192 с.
- Қулназаров Б. Использование компьютерной графики в подготовке будущих архитекторов. // Народное образование. – Т.: 2004.№ 2. – б. 115-117.
- Ҳурбоев Н. И. Научно-методические основы интегративного подхода к графической подготовке студентов (на примере факультативного курса) Автореферат Канд. пед. наук. – Т.: Академии Уз. 2000. –189 с.
- Пиримжаров М.Х., Зойиров К.А. Повышение качества и эффективности графической подготовки студентов. Учебно-методическое пособие. Нукус. КГУ. 2007. – 66 с.
- Рузиев Э.И. Научно-методические основы подготовки учителей графики в высших учебных заведениях. дисс. … докт. пед. наук. – Т.: 2005. –с.274.
- Сердюк В.Е. Формирование и развитие основных понятий, умений и навыков по технической графике в школе: автореф. дисс. … канд. пед. наук. – М.: 1983. –231 с.