ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫН БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ

cover
Жарияланды 2024-07-02
ПЕДАГОГИКА Нөмір 59 № 1 (2020)
№1 (2020)
Авторлар:
  • А.Б. НАРЕНОВА
PDF (Russian)

Мақалада жаңартылған білім мазмұнын бағалау дескрипторлары қарастырылған.
Дескрипторлар дегеніміз - оқушының құзіреттіліктерінің қалыптасу деңгейін сипаттайтын және олардың кӛріну
дәрежесін анықтауға мүмкіндік беретін сапалы бағалау критерийлері (минималды, орташа, максималды).
Дескрипторлар - оқушылардың оқу жетістіктері іс-әрекетінде тікелей байқалатын, сондай-ақ нәтижелер мен
олардың нақты іс-әрекеттерінің ӛнімдері деңгейінде байқалатын операциялық кӛрсеткіштері. Рубрика баланың
неге үйренетінін кӛрсетеді, критерийлер ол нені үйрену керек екенін кӛрсетеді, ал дескрипторлар оны қалай
жасауға болатындығын кӛрсетеді. Дескрипторлар - бұл бір немесе басқа критерийге жету деңгейлері, ең жақсы
нәтижеге жету үшін оқушылардың барлық қадамдарын дәйекті түрде кӛрсету және оларды белгілі бір балл
арқылы бағалау.

критерий, рубрика, дескриптор, бағалау технологиясы, критериалды бағалау

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫН БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 59(1). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/46

Жүктеу сілтемесі