Қ.ЖҰБАНОВ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ КӨРІНІСІ

Жарияланды 2024-09-03
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 57 № 3 (2019)
№3 (2019)
Авторлар:
  • М.Қ. ЖАЗЫҚОВА
PDF

Мақалада автор оқыту әдістері туралы алғашқы мәліметтердің сонау ерте замандардан бастау алатынын ескерте отырып, адамзат тарихында жетекші әдістер ретінде мойындалған кейбір әдістерге сипаттама береді. Мұнан әрі өткен ғасырдың 30-шы жылдарындағы оқыту әдістері және оларды оқу әрекетінде қолдану турасындағы ғылыми ізденістерді зерделей отырып, бұл мәселеге әдіскерлердің өз заманы талаптары тұрғысынан байыппен қарағанын атап көрсетеді. Қазақтың тұңғыш профессоры Қ.Жұбанов еңбектерінде кездесетін түрлі оқыту әдістері негізінде қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылымының қазіргі даму, жетілу деңгейін саралауға, ғылыми ізденістер мен ой-тұжымдардағы тарихи сабақтастықты айқындауға болады деп түйіндейді.

М.Қ. ЖАЗЫҚОВА

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

  1. Қыдыршаев А.С. А.Байтұрсынұлының әдістемелік мұрасы: педагогика ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация - Алматы: Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті. - 1995. - 196 б.
  2. Байтұрсынұлы А. Тіл тағылымы (қазақ тілі мен оқу-ағартуға қатысты еңбектері). – Алматы: Ана тілі, 1992. - 448 б.
  3. Жубанов Х. Исследования по казахскому языку. - Алма-Ата: Наука. - 1966. – 361 с.
  4. Жұбанов Қ. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. – Алматы: Ғылым. - 1999. - 581 б.
  5. Жұбанова М. Профессор Қ.Жұбанов ұлттық лингводидактика проблемалары хақында. - Алматы: Ғылым, 2002. - 82 б.
  6. Оралбаева Н. Ұлттық тіл біліміміздің теориялық негізін қалаушы // «Жұбанов тағылымы – 4» республикалық ғылыми-практикалық конференция материалдары. - Ақтөбе: Қ.Жұбанов атындағы АМУ. - 2004. - Б.30–37.
оқыту әдістері, профессор Қ.Жұбанов, қазақ тілін оқыту әдістемесі, жинақтау, жүйелеу, талдау, салыстыру, баяндау, сұрақ-жауап, әңгіме әдістері.