ТОПТАРДАҒЫ БИОЛОГИЯ БОЙЫНША ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР РЕТТЕУШІ ДАҒДЫЛАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланды 2024-09-03
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ Нөмір 57 № 3 (2019)
№3 (2019)
Авторлар:
  • С.Ж. САДУАКАСОВА
PDF (Russian)

Мақаласындағы зерттеу тақырыбы - студенттер арасындағы реттеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ететін биология сабақтарында тәжірибелік дағдыларды дамыту. Ақпаратпен жұмыс істеудің әмбебап қабілетіне негізделген (ақпаратты табу, іріктеу, талдау, сенімділікті бағалау және т.б.) мектеп оқушыларының реттеушілік дағдыларын қалыптастыру қазіргі заманғы білім берудің өзекті міндеттерінің бірі болып табылады.
   Сәйкестігі - биологиядағы зертханалық зерттеулерде қолданылатын оқушыларда сыни ойлау әдісі. Ақпаратты логика тұрғысынан талдай білу қабілеті, ақылға қонымды пайымдаулар жасауға, шешімдер қабылдауға және алынған нәтижелерді стандартты жағдайларда да, стандартты емес жағдайларда да қолдануға қабілетті адамның өзін табысты жүзеге асыруға ықпал етеді.

С.Ж. САДУАКАСОВА

Школа-гимназия 31, г. Нур-Султан, Казахстан

  1. Корнилова Т.Б. Критическое мышление // Руководство для учителя. Четвертое издание. - НИС, 2015. - 185 р.
  2. Манвелов С.Г. Построение современного урока биологии. - 2-е изд. - М.: Просвещение, 2015. - 175 с.: ил.
  3. Стефанова Н.Л. Методология и технология преподавания биологии: курс лекций: пособие для вузов. - М.: Дрофа, 2016. - 416 с., Илл.
  4. Бруновт, Е.П. Самостоятельная работа студентов по биологии. Е - М .: Образование, 2014. - 253 с.
  5. Каменский А.А. Биология - М .: ЭКСМО, 2013. - 640 с.
  6. Якунчева М.А. Методика преподавания биологии: учебник для студентов. высшее образование. Учреждения. - М.: Академия, 2016. - 320 с.
сын тұрғысынан ойлау, зертханалық жұмыс әдісі, студенттердің технологиясы, оқытуға жаңа тәсілдер

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ТОПТАРДАҒЫ БИОЛОГИЯ БОЙЫНША ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР РЕТТЕУШІ ДАҒДЫЛАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 57(3), 51-58. https://doi.org/10.70239/

Жүктеу сілтемесі