ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ

Жарияланды 2024-09-03
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМДАРЫ Нөмір 57 № 3 (2019)
№3 (2019)
Авторлар:
  • Р.З. БАЙЖАНОВА
PDF (English)

Бұл мақалада зертханалық әдістерді оқытудың сапасын жақсарту әдісі ретінде зертханалық әдістерді тиімді пайдалану стратегиясы және жаратылыстану ғылымында зертханалық жұмысты қолдану кезінде туындайтын проблемалар туралы баяндалады. Бұл жұмыстың мәні - мектеп тәжірибесінде биология сабақтарында зертханалық жұмысты қолданудың әдіснамалық аспектілерін анықтау. Мақаланың мақсаты биологиялық білім туралы білімді жетілдіру, студенттерге биологиялық объектілерді дербес тереңдетіп меңгеру дағдыларын үйрету, сондай-ақ осы білімді тәжірибеде қолдану болып табылады.

Р.З. БАЙЖАНОВА

Астана Халықаралық Университеті (Нұрсұлтан, Қазақстан)

  1. Arustamov E.A. Nature management: -M.: Publishing House "Dashkov and K". - 284 p.
  2. Deryabo S.D., Yasvin V.A. Ecological pedagogy and psychology. - Rostov-on-Don: Publishing House "Phoenix", 1996. -302 p.
  3. Konstantinov V.M., Chelidze Yu.B. Ecological bases of environmental management: Proc. manual for student institutions n— prof. education. - MM.: Publishing Center "Academy", 2001.
  4. Programs for secondary schools, gymnasiums, lyceums. Biology. 5-11 cells -2 ed., Processing and add. - M.: Drofa, 2001.-458 p.
  5. Semushina L.G. Yaroshenko N.G. The content and technology of education in specialized secondary schools: Textbook. Manual for teachers of institutions of open source vocational education. - M.: Mastery, 2001.-215 p.
  6. I. N. Ponomareva, O. G. Rogovaya, V. P. Solomin. Biology teaching methods - M.: Academy, 2012. - 368 р.
  7. I.N. Ponomareva, V. P. Solomin, G. D. Sidelnikov. General methods of teaching biology -M.: Academy, 2017. - 280 р
зертхана; зертханалық жұмыс, практикалық сабақтар, мектепте оқыту әдістері; бағытталған зерттеу әдістері.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 57(3), 31-38. https://doi.org/10.70239/

Жүктеу сілтемесі