Бұл мақалада зертханалық әдістерді оқытудың сапасын жақсарту әдісі ретінде зертханалық әдістерді тиімді пайдалану стратегиясы және жаратылыстану ғылымында зертханалық жұмысты қолдану кезінде туындайтын проблемалар туралы баяндалады. Бұл жұмыстың мәні - мектеп тәжірибесінде биология сабақтарында зертханалық жұмысты қолданудың әдіснамалық аспектілерін анықтау. Мақаланың мақсаты биологиялық білім туралы білімді жетілдіру, студенттерге биологиялық объектілерді дербес тереңдетіп меңгеру дағдыларын үйрету, сондай-ақ осы білімді тәжірибеде қолдану болып табылады.
Р.З. БАЙЖАНОВА
Астана Халықаралық Университеті (Нұрсұлтан, Қазақстан)
- Arustamov E.A. Nature management: -M.: Publishing House "Dashkov and K". - 284 p.
- Deryabo S.D., Yasvin V.A. Ecological pedagogy and psychology. - Rostov-on-Don: Publishing House "Phoenix", 1996. -302 p.
- Konstantinov V.M., Chelidze Yu.B. Ecological bases of environmental management: Proc. manual for student institutions n— prof. education. - MM.: Publishing Center "Academy", 2001.
- Programs for secondary schools, gymnasiums, lyceums. Biology. 5-11 cells -2 ed., Processing and add. - M.: Drofa, 2001.-458 p.
- Semushina L.G. Yaroshenko N.G. The content and technology of education in specialized secondary schools: Textbook. Manual for teachers of institutions of open source vocational education. - M.: Mastery, 2001.-215 p.
- I. N. Ponomareva, O. G. Rogovaya, V. P. Solomin. Biology teaching methods - M.: Academy, 2012. - 368 р.
- I.N. Ponomareva, V. P. Solomin, G. D. Sidelnikov. General methods of teaching biology -M.: Academy, 2017. - 280 р
зертхана; зертханалық жұмыс, практикалық сабақтар, мектепте оқыту әдістері; бағытталған зерттеу әдістері.
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 57(3), 31-38. https://doi.org/10.70239/