ЖОО МЕН МЕКТЕПТЕГІ ОҚУ ПРОЦЕСТЕРІНІҢ ТИПОЛОГИЯСЫ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ  МЕКТЕПТЕРІ МЕНЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ Ф. ДОСТОЕВСКИЙДІҢ«ҚЫЛМЫС ПЕН ЖАЗА» РОМАНЫН ЗЕРТТЕУ.

Жарияланды 2024-09-30
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 77 № 3 (2024)
№3 (2024)
Авторлар:
  • БАЙТУРИНА Ұ.
PDF (Russian)

. Ғылыми мақала ЖОО-дағы мен мектептегі оқу процестерінің типологиясын, сондай-ақ жағдайды, мәтінді және оқу дағдыларын қоса алғанда, оқу сауаттылығының компоненттерін зерттеуге арналған. Жұмыста оқушылардың орыс әдебиетін оқуға деген ынтасы және интуитивті сауаттылық аясында қарастырылатын интерактивті оқыту әдістерін қолдану талданады және романды зерттеу кезінде коммуникативті міндеттерді тұжырымдау және оқу сауаттылығына қол жеткізуге бағытталған тапсырмаларды әзірлеу үшін қызықты болып көрінеді. Ф. Достоевскийдің романын зерттеуге ерекше назар аударылады, ол жеке тұлға мен қылмыстың аксиологиясы туралы идеяларды қалыптастыруға, сондай-ақ жазушының әдісі және оның орыс реализмін дамытудағы рөлі туралы білімді кеңейтуге бағытталған. Раскольниковтың екі қылмысының қайнар көзі ретінде білім беру-бұл "құқық пен қылмыстың орыс идеясына"бағытталған шығармаға жасалған көзқарас тұрғысынан қарастырылатын жаңа және қызықты тақырып. Автор бұл аспектілер әдеби мәтінді және оның білім беру үдерісіндегі маңыздылығын тереңірек түсінуге қалай ықпал ететінін зерттейді. Мақалада сыни ойлауды дамытуды және әдеби шығармаларды талдауды қамтитын оқуды оқытудың кешенді тәсілінің маңыздылығы көрсетілген.

БАЙТУРИНА Ұ.

магистр, А.Қ. Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институтының доценті, Астана, Қазақстан

E-mail: u.baiturina@mail.ru, https://orcid.org/0000-0003-3630-4906

  1. Типовая учебная программа по предмету «Русская литература» для 10-11 классов естественно-математического направления уровня общего среднего образования по обновленному содержанию. Приложение 100 к приказу министра образования и науки РК от 27 июля 2017 г. // https://mektep7.edu.kz/ru/obnovlenie/item/642 [Астана, 2017]. URL: http: // www.https://uba.edu.kz/ru (дата обращения: 05.02.2024).
  2. Адскова Т.П. Обучение функциональному чтению в практике преподавания профессионального русского языка. Вестник КазНУ им. Аль-Фараби. Серия филологическая. 2019. №1 (179). С. 208.
  3. Антуфьева Е.В. Теория интуитивной грамотности как методологическая база обучения русскому языку в школе. //Научно-педагогическое обозрение. Pedagogical Review. 2017. 1 (15). С. 21.
  4. Мережковский Д.С. Толстой и Достоевский. Вечные спутники. М.: изд-во «Республика, 1995. – 624 с.
  5. Шеллер М. Ресентимент в структуре моралей. СПб.: Наука, Университетская книга, 1999. ─ 231 с.
  6. Днепровская И.В. Метафизика преступления в философии Ф.М. Достоевского: личность в поиске подлинности бытия //Соловьёвские исследования. 2011. №3(31). С.46-60.
  7. Философия и методология науки (понятия, категории, проблемы, школы, направления). Терминологический словарь-справочник. Directmedia, 2017. – 276 с.
  8. Фокин П.Е. Достоевский. Перепрочтение. СПб.: Амфора, 2022. – 287 с.
  9. Тоичкина А. Malbrough s’en va-t-en guerre «Мальбрук собрался в поход» (Тема воскресения в преступлении и наказании // Достоевский: Материалы и исследования. СПб.: Наука, 2005. – Т. 17. – 416 с. URL:https://www.elibrary.ru/contents.asp? id=34966292 (дата обращения: 05.02.2024).
  10. Касаткина Т. Категория пространства в воспитании личности трагической мироориентации (Раскольников) // Достоевский: Материалы и исследования СПб. Наука, 2005. – Т. 7. – 426 с. URL:https://www.elibrary.ru/contents.asp? id=34966292 (дата обращения: 05.02.2024).
функционалдық сауаттылық, оқу компоненттері, сыни ойлау, мектеп пен ЖООдағы орыс әдебиеті, мотивация, контекст

Дәйексөзді қалай келтіруге болады