Мақалада студенттердің құқықтарын қорғаумен байланысты қоғамдық істерге араласудың
құқықтық мәдениетін қалыптастырудың маңызды шарттарының бірі туралы айтылады. Студент өзінің
құқықтық мәдениетінің қаншалықты қалыптасқанын және оның қаншалықты деңгейде екенін байқау үшін ғана
нақты шараларға қатыса алады. Бұл олардың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтауға, оларды өз ісінде одан
әрі жұмыс істеуге, тәуелсіз ізденіске талпындыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, жастар және балалармен
жұмыс істейтін мамандықтардың барлығында құқықтық әлеуметтендіру жұмыстарына даярлық осы құқықтық
мәдениет қалыптастыру аясында болуы керек. Бұның тағы бір аса маңызды тұсы – студенттерде құқықтық
көзқарас қалыптастыруында. Қазіргі кезде жоғары оқу орындарында өткізіліп жатқан тәрбиелік іс-шараларды
талдап қарасақ, оларда құқықтық мәдениетке бағдарлаудың ескерілмей келе жатқанын көреміз. Сонымен бірге,
студенттердің жас және жеке ерекшеліктері де ескерілмейді. Осыған орай, арнайы бағдарламалар мен оқу- әдістемелік құралдардың да жеткіліксіздігі, тәрбие жұмысымен шұғылданатын кураторлар мен осы жұмысты
басқаратын жекелеген адамдардың өзінде құқықтық білім мен мәдениеттің жеткіліксіздігі байқалады.
- Верб Э.А. Взаимосвязь эстетической и педагогической культуры будущего учителя // Проблемы эстетики образования и воспитания. Сборник научных трудов. Вып. 338. Отв. ред В.В.Кукшанов. – Москва, 1988. – С. 99-107
- Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексі [Электронды ресурс]. – 2017. – URL: http://adilet.zan.kz/kaz
- Горлинский И.В. Педагогическая система гибкого обучения специалистов в высшых учебных заведениях Министерства внутренних дел Российской Федерации/ И.В.Петушкова. – Москва, 1997.
- Корнеев С.М. Методика преподавания практических занятий по гражданскому праву: Методика преподавания юридических предметов/ С.М. Корнеев. – Москва, 1986.
- Балтабаев М.Х. Педагогикалық мәдениеттану: оқулық/ М.Х. Балтабаев. –Алматы: Ұмай, 2003.
- Сейталиев К.Б. Қазақстанда жоғары педагогикалық білім берудің қалыптасуы мен дамуы (1920-1921ж): п.ғ. д. ... атағын алу үшін әзірленген автореферат: 13.00.01 – Алматы, 1998. – 47 б.
- Уманов Г.А. История создания и тенденции развития профессионально-технического образования в Казахстане: монография/ Г.А. Уманов. – Алматы, 1970г.
- Казмаганбетов А.Г. Научно-педагогические основы формирования системы оценочных притязаний старшеклассников в учебном процессе: монография/ А.Г. Казмаганбетов.- Алматы, 1999ж.
- Керімов Л.К. Қиын жасөспірімдерді жеке дара қайта тәрбиелеу теориясы мен практикасы: монография/ Л.К. Керимов. – Алматы, 1992ж.
- Байсерке Л.К. Педагогические основы нравственно-правового воспитания учащихся общеобразовательных школ: монография/ Л.К. Байсерке. – Алматы,1998г.
- Тесленко А.Н. Социализация молодежи: педагогика отношений в социуме: монография/ А.Н. Тесленко№ –Алматы, 2002. –236 с.
- Тойлыбаев Б.А. Бастауыш мектеп оқушыларына дене тәрбиесін беруде халықтық педагогика элементтерін пайдалану: пед.ғыл. канд. ... дис.- Алматы, 1995.- 136б.
- Нурмукашева С.К. Развитие военно-патриотического воспитания старшеклассников в школах Казахстана (1960-1985): монография/ С.К. Нурмукашева. – Алматы, 1994ж
- Қашқари М. Түбі бір түркі тілі («Диуани лұғат ит-түрк»)/ М.Қашқари. – Алматы: «Ана тілі», 1993. – 192 б.
- Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы /Құрастырған Қ.Жарықбаев, С.Қалиев. – Алматы: «Рауан», 1994. – Т. 1. – 320 б.
- Ахметбек А. Қожа Ахмет Йассауи: Көмекші оқу құралы/ А.Ахметбек. – Алматы: «Санат», 1998. – 112 б.