Сол кездегі қоғамдық қатынастардың және араб әміршілерінің қолдауы мен қамқорлығынан
араб-мұсылман елдерінде философия мен ғылымының ӛріс алды. Әл-Фарабидің әлеуметтік философиясында және этикасында «бақыт» мәселесіне лайықты көңіл бөлінеді. Бақыт- адамның өмірдегі негізгі мұраты, абсолюттік игілік. Бақыт кенеттен тап болмайды, оны ешкім сыйламайды. Бақытқа ұмтылған адам өне бойы еңбектенеді, ізденеді, жан-жақты жетіледі деп көрсетсе, ал Ибн Сина зердедегі ойлардың бөліктері болғандықтан, олардың бөлінбейтін және денесіз нәрсеге тиесілі болу керектігін айтады. Осылайша, ол жан денесіз субстанция және дененің пішіні немесе қабілеті ретінде анықталмауы тиіс деген қорытындыға келді.
- Энтони Кенни. Орта ғасыр философиясы. -Астана, 2018 ж.-285 б.
- Т.Х.Рысқалиев. Философия тарихы. -Алматы, 2015 жыл. -138 б.
- Реми Хесс. Философияның таңдаулы 25 кітабы. -Астана,2018 жыл.-300 б.
- Ислам философиясы. -Алматы, 2005ж. 4том.–215 б.
- Әл-Фараби мен Ибн-Сина философиясы. Әлемдік философиялық мұра. -Алматы, 2005ж. 4том. -312 б.
филсофия, психология, сана, зерде, бақыт
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
ОРТА ҒАСЫРЛЫҚ ИСЛАМ ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ РУХАНИЛЫҚ МӘСЕЛЕСІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 59(1). https://doi.org/10.70239/