ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПТІ МОДЕРНИЗАЦИЯЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РӨЛІ

Жарияланды 2024-07-10
ПЕДАГОГИКА Нөмір 61 № 3 (2020)
№3 (2020)
Авторлар:
  • А.Б. НАРЕНОВА
PDF

Мақалада жаңартылған білім мазмұны жағдайында мектепті модернизациялау процесінде
мұғалімдердің рөлі қарастырылған. Біздің өміріміздің кез-келген саласында, тіпті білім берудегі сапалы
өзгерістер мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісіндегі орны мен рөлі туралы жаңа көзқарасын қалыптастырады.
Мұғалімдер жаңартылған білім мазмұны мен технологиясындағы жаңа мақсаттар мен міндеттерді, оқытудың құзіреттілік тәсілін ескере отырып, бағалаудың жаңа формаларын қолдануда. Сондықтан мұғалім орта жалпы
білім берудің жаңартылған ҚР МЖМББС (Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім
беру стандарты) мазмұны мен әдіснамасын қабылдауға, білім беру процесінің бағдарламалық және әдістемелік
қамтамасыз етілуін және педагогикалық іс-әрекеттің мақсаттары мен тәсілдерін өзгертуге дайын болуы қажет.
Мектептің даму тұжырымдамасы сапалы білім беру мен мектептің ұлттық моделін тиімді дамыту үшін жағдай
жасауды қарастырады. Оқытудың деңгейлері мен бейіндік саралануы мен даралануын іске асыру қажеттілігі
оқу процесін ұйымдастыруды және мұғалімдердің дайындық деңгейін едәуір жақсартуды талап етеді.

  1. Программа повышения квалификации учителей. Центр педагогического мастерства АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», 2017 – 37с
  2. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық. Астана 2017 – 56 б
  3. Наренова А.Б., Есенғұлова М.Н. Бағалаудың өлшемдік технологиялары. Ақтөбе. 2019 – 240 б.
  4. Урумшаев Б.А. Критериалды бағалау технологиясы Алматы – 2016, 140 б.
  5. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық / О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакциялауымен – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016. - 54 б.
  6. Сластенин В.А. Педагогика: инновационная деятельность. Москва: Магистр, 2010 – 224с
  7. «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында критериалды бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру» 2017, 50 б
  8. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру бағдарламасы (екінші басылым) «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015 – 37б
  9. Жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау басшылығы Астана 2016 – 54б
  10. Педагогика. Стандарт третьего поколения / Под ред. П. Тряпицыной. - СПб.: Питер, 2018 - 316 c
  11. Муканова С.Д., д.п.н., вице-президент НАО им.Ы.Алтынсарина «Инновации как основа развития системы среднего общего образования», «Білім – Образование», 2010, № 4 – С 6-12
  12. Білім беру қызметкерлерінің Бірінші Республикалық Педагогикалық оқулары «Педагогтің кәсіби өсуі - білім берудің жаңа сапасын қамтамасыз етудің шарты», Алматы, 2013 ж., І бөлім, 482 б
  13. Кроль В.М. Педагогика М.: Риор, 2018 - 290 c
  14. Загвязинский В.И. Педагогика. М.: Академия, 2016 - 288 c
  15. Таскенова Б.М., Формирование функциональной грамотности школьников в условиях среднего образования https://infourok.ru/material.html?mid=124558
жаңартылған білім мазмұны, критералды бағалау, модернизациялау, бағалау жүйесі, мұғалім.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПТІ МОДЕРНИЗАЦИЯЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РӨЛІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 61(3). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/341

Жүктеу сілтемесі