ЖОО-ДАҒЫ МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕНТТІҢ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУДАҒЫ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІНІҢ РӨЛІ

Жарияланды 2024-07-10
ПЕДАГОГИКА Нөмір 61 № 3 (2020)
№3 (2020)
Авторлар:
  • Д.Ж. РАМАЗАНОВА
PDF (Russian)

Мақалада тәрбие мәдениеті ұғымының мәні ашылып және мұғалімнің моральдық мінезінің
оқуға деген ынтаны арттыруға тигізер әсері туралы айтылады. Ынталандыру деңгейі мен оқушылардың ең
жақсы көретін мұғалім имиджі арасында тығыз байланыс бар. Жоғары оқу орнының оқытушысының тәрбиелік
мәдениеті оның жеке басының жалпылама сипаттамасы болып табылады және ұжымдағы студенттермен
сыйластық қарым-қатынастармен бірге оқу қызметін сәтті жүзеге асыра алатындығын көрсетеді. Қазіргі
болашақ мұғалімнің білім сапасы жаңа педагогикалық іс-әрекеттің барлық қағидалары, әдістері мен әдістері
толық жүзеге асырылатын оқу процесінің тұтас сипатымен анықталады. Университеттің оқу процесінде
болашақ мұғалімнің жеке мәдениетін қалыптастырудың маңыздылығына ерекше назар аударылады

  1. Послание Президента Республики Казахстана – Лидера нации Нурсултана Назарбаева народу Казахстана «Стратегия «Казахстан – 2050»: новый политический курс состоявшего государства» [Электронный ресурс]. – 2012. – URL: http://www.akorda.kz/ru
  2. Статья Главы государства «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания» [Электронный ресурс]. – 2017. – URL: https://www.akorda.kz/ru
  3. Образование и наука: энциклопедический словарь/ Гл. редактор Ж.К. Туймебаев; редкол.: А.Е. Абылкасымова, И.Б. Бекбоев, М.В. Рыжаков, Н.Б. Калабаев, С.Ж. Пралиев, Г.М. Мутанов, Г.М. Кусаинов. – Алматы: 2008. – 448 с.
  4. Карандеева А.М. Проблема повышения мотивации к обучению у студентов младших курсов медицинского вуза // Colloquium-journal. – 2018. – №11–5 (22). – С.41-42.
  5. Кузовлев В.П. Преподавание в вузе: наука и исскусство // Педагогика. – 2000. - №1. С.51-55.
  6. Рамазанова Д.Ж. Сущность формирования воспитательной культуры будущего учителя в образовательном процессе вуза // Материалы международной научнопрактической конференции «Модернизация системы образования: тенденции, проблемы и
  7. перспективы». – Алматы, 2019. - С. 513-516
  8. Урунбасарова Э.А. Этика и культура общения: учебное пособие/ Э.А.Урунбасарова. – Алматы: «Бастау», 2017. – 208 с.
  9. Бенин В.Л. Культурологическая компетентность субъекта профессиональнопедагогической деятельности: монография/ В.Л. Бенин. – Уфа: Изд-во БГПУ, 2014. – 313с.
  10. Рамазанова Д.Ж., Займоглы О. Воспитательная культура будущего учителя в образовательном процессе вуза как объект научного исследования // «II Калюжный оқулары: әлеуметтік гуманитарлық ғылымдардың инновациялық бағыттары»: халықаралық ғылыми практикалық конференция. – Ақтөбе: Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік
  11. университеті, 2019. – С.90-93
  12. Шемшурина A.И. Основы этической культуры: книга для учителя/ А.И. Шемшурина. – Moсква: ВЛАДОС, 2001. – 112 с.
  13. Шарова Л.М. Формирование профессионально-этической культуры будущего учителя в процессе педагогического общения: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 – Астана, 2003. – 191 с.
  14. Насонова Н.А. Преподаватель – ключевая фигура в процессе формирования успешной модели специалиста // Colloquium-journal. – 2018. – №12–3 (23). – С.17-18.
  15. Мынбаева А.К. Развитие интеллектуальных способностей студентов университета как фактор повышения интеллектуального потенциала Казахстана: монография / А.К.Мынбаева, В.Т.Тихомирова, А.В. Вишневская. – Алматы: Қазақ университеті, 2015. – 191 с.
  16. Рамазанова Д.Ж. Теоретическая модель формирования воспитательной культуры будущего учителя в образовательном процессе вуза // Вестник АРГУ имени К. Жубанова. – 2020. - №2(60) – С.246-251.
  17. Таубаева Ш. Исследовательская культура учителя: от теории к практике: монография/ Ш.Таубаева. – Алматы: Қазақ университеті, 2016. – 423 с.
ұстаз, тәрбие мәдениеті, ынта, қарым қатынас мәдениеті, этика.