ЖАРНАМАНЫ СЕМИОТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ

Жарияланды 2024-07-09
ФИЗИКА-МАТЕМАТИКА Нөмір 61 № 3 (2020)
№3 (2020)
Авторлар:
  • Г.М. ЖҰБАТҚАН
  • К.П. АМАН
PDF

Мақалада Coca-Cola өнімдерінің жарнамасының вервальды емес мағынасын семиотикалық
талдау зертелген. Бұл мақалада үш бөлікке бөлінетін кинетикалық хабарларды қамтитын Coca Cola
жарнамаларындағы үш негізгі компонентке назар аударылды: мимикалық хабарлар, қимыл хабарламалары
және постуральды хабарламалар. Зерттеу әдісі Чарльз Сандер Пирстің семиотикалық анализін қолдану арқылы
деректерді талдау әдістемесі бар сапалы сипаттаманы қарастырған. Зерттеудің нәтижесінде Coca Cola жарнамаларының вербалды емес екендігін және өзіндік мағынасы бар екенін көрсетті. Coca Cola жарнамалары
өз хабарламаларын вербалды емес байланыс белгілері арқылы жеткізуге тырысады, сонымен қатар аудиторияға
өз өнімдерінің ерекшеліктері туралы айтуға тырысатын әлеуметтік хабарлама келтірілген. Аталған жарнаманың
талдауы жарнамадағы коммуникацияның мағынасын түсінуге мүмкіндік береді және аудитория жарнамадағы
кейбір вербальды емес белгілерді түсініп, жарнама берушілердің аудиторияға жеткізгісі келетін жағымды
хабарламаларды қорыта алады.

семиотика, жарнама, вербальды емес коммуникация