ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ.

Жарияланды 2024-07-09
ПЕДАГОГИКА Нөмір 60 № 2 (2020)
№2 (2020)
Авторлар:
  • Р.У.УАХИТОВ
  • А.Ш. АМАНТАЕВА
PDF (Russian)

Мақалада автор болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру мәселесін
қарастырады. Шығармашылық іс-әрекеттің теориялық аспектілері зерттелді, автор шығармашылық тұлғаны
қалыптастырудың әдістемелік және әдіснамалық негіздері ретінде қарастырды. Білім беру жүйесінің, басым
бағыты ретінде, инновациялық білім беру ортасын құру қажеттілігі анықталды. Педагогтардың біліктілігін
арттыру курстарын, семинарларын ұймдастырып өткізу, оқытудың инновациялық әдістемелерге оқыту және
білімді бағалау, шетелдік тәжірибені зерттеу арқылы Қазақстан Республикасының инновацияларды дамытудағы
тәжірибесі талданды. Студенттердің шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру мәселесін шешу мақсатында,
автор білім беру мен тәрбиелеудің пилоттық авторлық әдістемелерін құруды ұсынады, бұл студенттердің
бойында келесі педагогикалық қабілеттері: шығармашылық қабілеттері, креативті ойлау, әлеуметтік икемділігін
қалыптастыруға ықпал етеді. Білім алушылардың педагогикалық қабілеттерін қалыптастыру мақсатында
инновациялық білім беру ортасын құру, педагогикалық мамандықтар студенттеріне арналған педагогикалық тапсырмалар кешенін әзірлеу арқылы ұйымдастырылуы және ынталандырылуы тиіс деген қорытынды
жасалды. 

  1. Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике. Обучение на основе исследования, игр, дискуссии, анализ зарубежного опыта.-Рига, 1995.-123 с.
  2. Хомерики О.Г., Поташник М.М., Лоренсов А.В.Развитие школы как инновационный процесс.-М., 2004.-212 с.
шығармашылық қабілеттер, педагогикалық қызмет, педагогикалық инновациялар, инновациялық әдістер, инновациялық технологиялар, инновациялық білім беру ортасы, білім беру, жоғары мектеп, кәсіби дайындық.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ИННОВАЦИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 60(2). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/284

Жүктеу сілтемесі