СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІКТІҢ ӘРТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛЕРІ БАР ӘРТҮРЛІ ФАКУЛЬТЕТТЕР МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КҮРЕСУ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ НЕГІЗГІ МОДЕЛЬДЕРІ

Жарияланды 2024-07-09
ПЕДАГОГИКА Нөмір 60 № 2 (2020)
№2 (2020)
Авторлар:
  • А.А. БЕКЕШЕВА
  • Б.Г. УРМУРЗИНА
PDF (Russian)

: Қазіргі уақытта мұғалімдердің жұмысқа қабілеттілігін арттыру жеткілікті шұғыл мәселе
болып тұр. Мұғалімдердің күнделікті орындайтын жұмыстарының көлемі мен күрделілігі біраз ұлғайды, әйтсе
де оқушыларға, студенттерге сабақ беру тиімділігін төмендетпеу керек. Оқу бағдарламаларын күрделендіру,
өздерінің кәсіби қызметтерінің жауапкершілігін және міндеттерінің санын арттыру- бұлардың бәрі,
мұғалімдердің жүйке-психикасының асқынуына әкеліп соқтырады. Статья әртүрлі факультеттердің әртүрлі сабарлылық деңгейдегі мұғалімдердің копинг-мінез-құлқын кешенді зерттеу моделіне арналады. Теориялық
және эмпирикалық кезеңінің нәтижесі барысында, біздің зерттуде копинг-мінез-құлық және сабырлылық
деңгейін таңдау мұғалімдердің кәсіби қызметіне әсер ететіндігін көрсетті. 

  1. Sandilos, L.E., Goble, P., Rimm-Kaufman, S.E., & Pianta, R. (2018). Does professional development reduce the influence of teacher stress on teacher– child interactions in prekindergarten classrooms?, Early Childhood Research Quarterly, 42, 280-290
  2. Cozolino, L. (2017). Predarea bazată pe ataşament. Cum să creezi o clasă tribală. Ed. Trei, Bucureşti
  3. Lazarus R., Folkman S. Stress, Appraisal and Coping. N.Y., 1984.
  4. Hobfoll S.E. Social Support: Will you be there when I need you? In N. Vanzetti and S. Duck (eds.), A lifetime of relationships. California: Brooks / Cole Publishing Co, 1996, p.21-44
  5. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. М. : Изд-во Института Психотерапии, 2002. 490 с.
стресс, копинг-мінез-құлық, копинг-стратегия, сабырлылық, адаптивті және дезадаптивті копинг-мінез-құлық.

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

СТРЕССКЕ ТӨЗІМДІЛІКТІҢ ӘРТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛЕРІ БАР ӘРТҮРЛІ ФАКУЛЬТЕТТЕР МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КҮРЕСУ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ НЕГІЗГІ МОДЕЛЬДЕРІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 60(2). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/283

Жүктеу сілтемесі