Мақалада патша өкіметінің халық ағарту саласындағы миссонерлік саясаты қарастырылады. Аралас мектептер мен кәсіптік оқу орындарында орыс алфавитін енгізу арқылы орыстандыру саясатын жүзеге асыру мәселесі қарастырылады. Жалпы миссионерлердің қазақтарды орыстандыру, шоқындыру үшін ұсынған ойлары мен жоспарлары берілген. Қазақ халқын рухани отарлаудың әдіс-тәсілдері көрсетілген.
- Грохов В.М. Реакционная школьная политика царизма в отношений татар. Казань, 1941.
- Остроумов Н.И. Туркестан – колония //Народное просвещение, 1906, N2 с.10.
- Хрусталев А.И. Очерк распространение христианства между иноверцами Казаньского края. Казань, 1874, с 9.
- Асфендиярова С. История Казахстана. Алма-Ата, -1993.
- ҚРОМА, 64-қор, 1-тізбе, 2957-іс, 14-п.
- ҚРОМА, 64-қор, 1-тізбе, 2957-іс, 15-п.
- ООМА, 175-қор, 1-тізбе, 5а-іс, 7-п.
- ООМА, 175-қор, 1-тізбе, 2-іс, 11-п.
- Алтынсарин Ы. Таза бұлақ. Алматы,-1988, 133-б.
- Остроумов Н.П. Отчет Туркестанской учительской семинарии за ХХ лет ее существования. 30 авг. 1879 г. Ташкент,-1904, с. 25.
Рухани отарлау, миссионерлік саясат, түземдік-мектеп, орыстандыру, шоқындыру, идеология, мектеп, тіл, алфавит, дін.
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
ПАТША ӨКІМЕТІНІҢ ОРЫСТАНДЫРУ САЯСАТЫНЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 60(2). https://doi.org/10.70239/