Мақалада сыни көзқараста экономика ғылымы мен мәдениеттану ғылымы арасындағы айырмашылық бұқаралық мәдениет мысалдарында сипатталды. Экономика зерттеушілерінің мәдениеттанушыларға қарағанда бұқаралық мәдениетті зерттеуі кеңінен таралғандығы туралы мәселе қарастырылды. Сондықтан да, мақаланың басым бөлігін бұқаралық мәдениетті мәдени зерттеулер тұрғысында Франкфурт әлеуметтік-философиялық мектебінің позитивистік бағыттығы көзқарасымен анализдер жасалды. Бұқаралық мәдениеттің жаһандануы жалғыз мәдениетке ғана емес әлеуметтік топтарға, экономикалық қарым-қатынасқа, саяси қозғалыстарға, діни көзқарастарға әсері бар екендігі осы мақалада көре аламыз. Мақаланың негізгі бөлімінде поп мәдентеттің түрлері: фильм, телесериал, жарнама, спорт негізінде мысалдар келтірілген. Және де 1960-70 жылдары Франкфурт мектебінің өкілдері кеңінен зерттеген поп мәдениет түрлері. Экономиканың негізгі құралына айналғандығы көзге түсіп отыр. Экономикалық қарым-қатынастың мәдениет пен бір ортада қайнасуы, мәдениеттану деп аталатын ғылымды мәдени зерттеу деп аталатын ғылыммен алмастыруға негіз бола алатындығын көре аламыз. Мақаланың негізгі мақсаты мәдениеттану және әлеуметтану мамандықтарында оқитын студенттерге позитивистік және неопозитивистік теорияларды кеңінен оқыту және зерттеу барысында күнделікті өмір салтына әсер ететін жаһандық мәдениетке анализ жасай отырып, салыстырмалы сүзгіден өткізе білуге көмекші ақпарат ретінде жазылды.
- Безуглова Н.П. Культура как Экономический феномен (зачем Экономике нужна культура?) – Москва: «Культура и Образование», 2015 –33-44 стр. 2 (17).
- Бурдьё П. Экономическая антропология: курс лекций в Коллеж де Франс (1992—1993) – Москва: «Дело» - 2018. https://yandex.kz/turbo/s/gorky.media/reviews/gabitus-dlyanachinayushhih/
- Гаркавая Л. Лесли Уайт о становлении науки культурологии, 22 октября 2017, https://yandex.kz/turbo/s/fb.ru/article/350821/lesli-uayt-o-stanovlenii-nauki-kulturologii
- Гидденс Э, Ускользающий мир как глобализация меняет нашу жизнь – Москва: «Весь Мир», 2004 – 120 стр.
- Давыдов Ю.Н. Критика социально-философских воззрений Франкфуртской школы – Москва: «Наука», 1977 – 319 стр.,
- Егорова И.В. Философская антропология Эриха Фромма тема диссертации и автореферата по ВАК РФ 09.00.13, доктор философских наук – 2004 – 303 стр.
- Оразақын А. «Қала» сөзі қайдан шықты? – «Түркістан» газеті: 24 наурыз 2011, https://turkystan.kz/article/53938-ala-s-zi-ajdan-shy-ty
- Фукуяма Ф. Доверие: Социальные добродетели и пути к процветанию — Москва: «АСТ», 2004 – 45 стр.,
- Хантингтон С. Столкновение цивилизаций, Москва: «АСТ», 2016 – 640 стр.
- Хабермас Ю. Моральное сознание и коммуникативное действие – СПб: «Наука» - 2000.
- Шпенглер О. Закат Европы: Очерки морфологии мировой истории – Москва: «Попурри», 2020 – Т.1 – 656 стр.
- Collins online dictionary https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/mass-media
- Federica C., Caitlin H., Popular Culture and World Politics: Theories, Methods, Pedagogies – Bristol, UK: «E-international relations», 2015 – 7th ed – 170 p. www.E-ir.info
- National Geographic. Cicero Resource Library/Encyclopedic Entry. (Accessed: 12.08.2020). - Internet sources https://www.nationalgeographic.org/encyclopedia/cicero/
- Sen, Amartya K. How Does Culture Matter? – München: «Hampp», 2007 – 30 p.
- Story J. Cultural theory and popular culture an introduction – New York: «Routledge is an imprint of the Taylor & Francis Group», 2015 – 277 p. 17. Ülger E.H. Bir Müzik Felsefesi Olanağı olarak Adorno’nun Estetik Kuramı – Ankara: «Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü», 2009 – phd thesis – 323 s.
- Yiğit T. Adorno’da Yeni Müziğin Felsefesi – Malatya: «İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü», 2017 – Master thesis – 107 s.