ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА АУТЕНТИКАЛЫҚ МӘТІНДЕРДІ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ

Жарияланды 2024-07-09
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 69 № 3 (2022)
№3 (2022)
Авторлар:
  • Г.К. КАКИМОВА
  • А.М. ЕСЕНГАЛИЕВА
PDF (English)

Сыни тұрғыдан ойлау бүл қоршаған дүниені түсінуге және күтілетін нәтижелерді бағалауға бағытталған психикалық әрекеттің ерекше түрлерінің бірі. Сын тұрғысынан ойлау қазіргі кезде педагогикадағы ең перспективалы бағыт болып табылады. Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту қажеттілігі туралы үнемі айтылады: мектептерде және университеттерде. Бұл мақалада ағылшын тіліндегі шынайы материалдарды пайдалана отырып, шет тілін оқытуда тілдік емес мамандықтар студенттерінің сыни ойлауын қалыптастыру және дамыту үдерісі, студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын дамыту жолдары, оқуға, сонымен қатар оқуға үйрету процесінің ерекшеліктері қарастырылады. Шет тілін оқыту процесі ретінде оқуды ұйымдастыру кезеңдерін көрсетеді. Мақаланың өзектілігі сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы заманауи және инновациялық педагогикалық технологиялардың бірі, ал шет тілін оқытуда түпнұсқа мәтіндерді пайдалану когнитивтік функцияларды іске асырудың перспективалы әдістерінің бірі болып табылатындығына байланысты жұмыста, сонымен қатар оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Мақалада сыни тұрғыдан ойлауды дамыту қажеттілігін көрсету мақсатында шет тілі (ағылшын тілі) мұғалімдеріне сауалнама да берілген. Бұл зерттеудің мақсаты – тілдік емес студенттердің түпнұсқа мәтіндерді пайдаланып және оларды тәжірибеде қолдану арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытудың тиімді әдістері мен жолдарын табу.

  1. Pushkarsky A.G. Critical thinking, logic, argumentation // Bulletin of the Baltic Federal University. I. Kant. Series: Humanitarian and social sciences, 2005. No. 3.
  2. Dewey J. Psychology and pedagogy of thinking. (How we think). M: Labyrinth, 1999. 192 p.
  3. Berkenova G.S. Technology for the development of critical thinking as a condition for achieving a new educational result. [Electronic resource]. Access mode: http://ksu.edu.kz/files/innova_2015/berkenova_g_s_tehnologiya_razvitiya_kriticheskogo_myshleniya_kak_uslovie_dostizheniya_novogo_obrazovatel_nogo_rezul_tata.pdf
  4. Leontiev A.A. Language, speech, speech activity. - M.: Enlightenment, 1969.
  5. [Electronic resource]. Access mode: Текст на английском № 5.2 для чтения и перевода (enrutext.com)
  6. Zhizhina M.V. Media literacy as a strategic goal of media education: on the criteria for evaluating media competence // Media education. 2016. No. 4. S. 38-42
  7. [Electronic resource]. Access mode: Аутентичный текст | это... Что такое Аутентичный текст? (academic.ru)
  8. Bredikhina I.A. Methods of teaching foreign languages: Teaching the main types of speech activity. Yekaterinburg: Publishing House Ural. un-ta, 2018. 104 p.
шет тілі, ағылшын тілі, сыни тұрғыдан ойлау, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиялары, шынайы мәтін, оқу