DEVELOPING LEARNERS’ COMMUNICATIVE SKILLS WITHIN THE HIGHEREDUCATION PROGRAM AND INTEGRATING WITH PUBLIC SPEAKING

cover
Жарияланды 2024-07-02
ӘЛЕУМЕТТІК-ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР Нөмір 59 № 1 (2020)
№1 (2020)
Авторлар:
  • A. ORAZOVA
  • S. USENOVA
PDF (English)

Мақала «5В011900 - Шет тілі: екі шет тілі» жоғары білім беру бағдарламасы бойынша
ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудың ерекшелігіне арналған. Жұмыста ежелгі және орта ғасырлық
ӛркениеттердегі ашық сӛйлеу шеберлігі мектептерінің қалыптасуы туралы негізгі мәліметтер берілген.
Мақалада студенттердің коммуникативтік дағдыларын 3 курстың «Шетел тілін арнай мақсатта оқыту» пәнінің
практикалық сабақтарында және 4 курс студенттері үшін «Тілдік материалдарды коммуникативті бағытта
оқыту» элективті курсын дамыту мәселелері талқыланады. Авторлар жоғары оқу орындарының
оқытушыларының тәжірибелері барысында оқыту кезінде байқалған шетел тілін
меңгерушістуденттердіңпсихологиялықтиптері және әртүрлі оқу стильдерін зерттейді. Мақалада авторлар
сӛйлеу шеберлігін дамытатын стратегиялары мен принциптеріне ерекше назар аударады. Мақалада шетел тілін оқытудасӛйлеу шеберлігін қалыптастыратын тапсырмаларын қолданудың бірнеше айқын артықшылығы бар
екендігі туралы айтылады: сӛйлеу шеберлігін барлық тӛрт тілдік дағдыларды практикада қолдануға мүмкіндік
береді, сыни ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді, білім алуға-оқуға ықпал етеді.

ағылшын тілін оқыту, білім беру бағдарламасы, ағылшын тілін шетел тіл ретінде меңгеруші студент, сөйлеу әрекеті, көрермендер, сөйлеу құрылымдары, жабдықтар, көрнекі құралдар, әдістер, стратегиялар, нанымдар, ымдау тілі, хабар-ақпарат, тіркес-сөздер, риторика, тыңдаушы, аудиториямен керібайланыс