МАТЕМАТИКАДАН ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ЭЛЕКТРОНДЫ ПЛАТФОРМАДА ДАЙЫНДАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Жарияланды 2024-07-09
ФИЗИКА-МАТЕМАТИКА Нөмір 68 № 2 (2022)
№2 (2022)
Авторлар:
  • Ә.К. ҚАҒАЗБАЕВА
  • Ж. ҚАЙДАСОВ
  • Г. ҚУАНЫШЕВА
  • А. СЕРЖАНОВА
PDF (Russian)

Білім беру саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың аппараттық құралдары ішінен комплексті оқыту пакеті (электрондық оқулықтар) және тестілік ортаны дайынау мен тиімді қолдану мәселесі өзекті болуда. Комплексті оқыту пакеті (электрондық оқулықтар) деп оқыту процессін оның, құруда көп еңбекті қажет ететін (сапасы мен пайдалылық деңгейіне жетуде), мұғалім мен оқушының өзіндік қызметтерін мейлінше шектейтін, дәстүрлі формасында мейлінше автоматтандыратын бағдарламалық құралдардың (жалпы мақсаттағы және аппараттық құралдармен байланысты драйверлер және т. б., ақпарат көздері, виртуалды конструкторлар, тренажерлар, тестілік орта) үйлесімдігін айтады.

Білім, ақпараттандыру, элоктронды оқулық, тестік орта, бағалау

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

МАТЕМАТИКАДАН ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ ЖӘНЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН КРИТЕРИЙАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ЭЛЕКТРОНДЫ ПЛАТФОРМАДА ДАЙЫНДАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 68(2). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/207

Жүктеу сілтемесі