ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ҮЙРЕНУ МОТИВАЦИЯСЫН АРТТЫРУДА ТІЛ ИЕСІНІҢ ӘСЕРІ

Жарияланды 2024-07-05
ПЕДАГОГИКА Нөмір 65 № 3 (2021)
№3 (2021)
Авторлар:
  • С.Ғ. ҮСЕНОВА
PDF (English)

Мақалада ана тілі мұғалімінің шетел тілін үйренетін студенттердің мотивациясына әсері туралы мәселе қарастырылады. Мотивация ұғымына, оның түрлеріне, мотивацияның әртүрлі танылған
теорияларына талдау ұсынылған. Мақалада авторды американдық шет тілі оқытушыларымен қазақстандық студенттерге бірлесіп оқыту тәжірибесі егжей-тегжейлі көрсетілген. 10 жыл бұрын толық семестрінде «Ағылшын фольклоры және оны ағылшын тілі сабағында қолдану әдістері» курсында американдық мұғаліммен жұмыс тәжірибесі және «Арнайы мақсаттағы шет тілі» курс бойынша 2020-2021 оқу жылының екінші семестрінде американдық мұғаліммен жұмыс тәжірибесі авторға зерттелетін мәселе бойынша қажетті талдау жүргізуге мүмкіндік берді. Автор ана тілінде сөйлейтіндер мен қазақ студенттерінің өзара қарым -қатынасының әр түрлі
аспектілерін қарастырады: бағалау, менталитет, оқуға көзқарас, студенттерге деген көзқарас. Осы тәжірибенің нәтижелері және студенттерді бақылау және сауалнама негізінде тиісті тұжырымдар ұсынылған. Нәтижелер студенттердің мотивациясына ана тілінде сөйлеушілердің оң әсерін көрсетіп қана қоймайды, бұл әсер бейтарап болуы мүмкін. Бұл тәжірибені талдау студенттер мен шетел тілі мұғалімдеріне студенттердің ана тілінде сөйлейтіндермен бірге шет тілін оқытудағы ынтасын арттыру үшін пайдалы болуы мүмкін.

  1. New World Encyclopedia. Electronic resource. Retrieved from: https://www.newworldencyclopedia.org
  2. Cambridge Dictionary. Electronic resource. Retrieved from: https://dictionary.cambridge.org
  3. A Theory of Human Motivation. Electronic resource. Retrieved from: https://psychclassics.yorku.ca
бірлескен оқыту, мотивация, ана тілінде сөйлейтіндер, шет тілдерін оқыту, американдық оқытушылар, Қазақстандық студенттер, жұмыс тәжірибесі, бақылау.