СТУДЕНТТЕРДІҢ ИНФОГРАФИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланды 2024-07-05
ПЕДАГОГИКА Нөмір 64 № 2 (2021)
№2 (2021)
Авторлар:
  • С.П. ТЕНЕРЯДНОВА
  • Н.Р. ХАЛИМУЛЛИНА
  • В.Ж. ИСЛАМГАЛИЕВА
PDF (Russian)

Филолог-студенттердің танымдық қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтарда
инфографика технологиясын бүгінгі күні өте өзекті және ықпалды визуализация құралы ретінде жиі қолданады.
Мақалада әр түрлі ғалымдар берген «инфографика» ұғымының анықтамалары қарастырылады, инфографиканың
түрлері, оны «Тіл мұғалімдерін даярлаудағы инновациялық технологиялар», «Орыс тілін оқыту әдістемесі»,
«Әдебиетті оқыту әдістемесі» курстарын оқу барысында қолдану сипатталады. Авторлар ақпараттық материалды
визуализациялаудың осы әдісін оқу және дамыту сипатының әртүрлі мақсаттарымен қолдану студенттердің
ақыл-ой белсенділігін, оның ішінде шығармашылық қабілеттерін жетілдіретінін атап өтті. Авторлар
хронологиялық, салыстырмалы, анимациялық, әлеуметтік, мәтіндік, иллюстрациялық инфографика туралы
ақпарат беріп, оларды сабақ барысындағы студенттермен жұмыста да, өзіндік жұмысты ұйымдастыруда да
қолдануға кеңес беріледі. Инфографика арқылы тапсырмаларды орындау кезінде студенттер мәтіндік ақпараттың
үлкен көлемін есте сақтайды, бұл бейнелі ойлаудың мазмұнынан, құрылымынан, логикалық байланыстарынан
қызықты көрсететін ойлау белсенділігін дамытады және тұтастай алғанда инфографиялық құзіреттілікті
қалыптастырады. Инфографиканы жоғарғы оқу орындарының оқыту процесінде жүйелі түрде қолдануы
болашақ филологтардың білім беру жүйесін цифрландыру аясында кәсіби ұтқырлығын, ақпаратты қабылдау мен
өңдеудің тиімділігін қалыптастыруға бағытталған.

  1. Лаптев В.В. Изобразительная статистика. Введение в инфографику / В.В.Лаптев. – СПб.: Эйдос, 2012. – 180 с.
  2. Грушевская В.Ю. Методика обучения разработке инфографики в педагогическом вузе. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://journals.uspu.ru/ attachments/article/ 1265/4.
  3. Лекомцев А.А. Использование инфографики в образовательном процессе // наука, образование, общество: тенденции и перспективы: Материалы междунар. научн-практ. конференции 28 ноября 2014г: в 5 ч. Часть III-М.: «АР-Консалт». – 2014. с. 64-65.
  4. Трушко Е.Г. Инфографика как современный способ представления информации / Е.Г.Трушко, Ю.Ф.Шпаковский // Труды БГТУ. – 2017. Серия 4. № 1. -с.111-117.
  5. Ермолаева Ж.Е. Технология создания инфографики [Электронный ресурс].Режим доступа: https://www.eduneo.ru/texnologiya-sozdaniya-infografiki
инфографика, технология, визуализация, құзыреттілік, байланыс, белсендіру

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

СТУДЕНТТЕРДІҢ ИНФОГРАФИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 64(2). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/175

Жүктеу сілтемесі