ШЕТ ТІЛІН ҮЙРЕНУДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР МЕН КЕДЕРГІЛЕР

Жарияланды 2024-07-05
ПЕДАГОГИКА Нөмір 67 № 1 (2022)
№1 (2022)
Авторлар:
  • В.В. КОС
PDF (Russian)

ҚР Президентінің 2011 жылғы Жарлығында айтылғандай, Қазақстандағы білім беру салалары
үш тілді саясатты жүзеге асыруы тиіс (ҚР Әділет министрлігі, 2011). Бұл тілдер - қазақ, орыс және ағылшын
тілдері қазақстандық тілді дамытуда маңызды рөл атқарады, олар мектептерде нөлдік сыныптан бастап
оқытылады. Сонымен қатар, бірнеше мектепте екінші шет тілі ерікті түрде оқытылады. Оқушылар екінші тілімен
салыстырғанда ағылшын тіліне көбірек қызығушылық танытады (IELTS емтиханымен байланысты).
Ағылшын тілімен қатар, неміс тілін де меңгеру керек. Өйткені неміс тілі оқушыларға болашақ мансабына
көптеген мүмкіндіктер береді. Зерттеудің мақсаты - біріншіден, студенттердің неміс тілін меңгерудің
артықшылықтары туралы хабардар болу деңгейін анықтау. Екіншіден, курсты таңдау кезінде ата-аналардың
ықпалы шешуші мәнге ие болғандықтан, оқушылар мен ата-аналардың ынталандырудың ағымдағы деңгейін
анықтау. Зерттеу неміс тілін екінші шетел тілі ретінде таңдаған оқушылардың қатысуымен бір мемлекеттік
мектепте жүргізіледі. Сауалнамалар мақсатты іріктелген студенттер мен екі топтан тұратын ата-аналар арасында
бөлінеді - бірінші және үшінші оқу жылдары.
Зерттеу нәтижелері уақыт ішінде уәждеме деңгейінің өзгеруін және оқушыны таңдаудың ата-аналар кеңесіне
тәуелділігін көрсетеді. Мүдделі тараптар мектеп біліміндегі тілдік насихаттың кемшіліктерін көріп, осы саладағы
жақсаруларға алып келуі мүмкін.

шет тілі, неміс тілі, тілді дамыту