Шет тілдерін оқыту-бұл әртүрлі дағдылар мен дағдыларды қамтитын көп сатылы іс-әрекет болып есептеледі. Грамматика мен лексика кез-келген тілдің негізі болып табылады, сондықтан лексикалық
құзіреттіліктің дамуы жүйесін қалыптастыру өте маңызды кезең болып табылады. Оқуға лексикалық көзқарас негізінен студенттердің сөздік қорын жақсартуға, дамытуға ынталандыру басымдылық екенін білдіреді. Бұл мақала шет тілін оқыту процесінде аутентикалық медиа мәтіндерін, әсіресе ағылшын тіліндегі сабақтарда ағылшын газеттерінен алынған материалдарды қолдануға арналған. Аутентикалық мәтіндер студенттерге қарым-қатынас дағдыларын ғана емес, сонымен бірге мәдени құзыреттіліктерін де жақсартуға көмектесетін
педагогикалық емес материалдар болып табылады. «Аутентикалық» термині оқулықтардың алдын-ала
анықталған құрылымына реакция ретінде енгізілді. Сауалнама лексикалық дағдыларды үйрету кезінде
аутентикалық медиатекстерді пайдаланудағы қиындықтар мен мәселені шешуді анықтау мақсатында жүргізілді. Мақаланың мақсаты-лексикалық дағдыларды оқытуда аутентикалық медиатекстерді қолданумен байланысты қиындықтарды зерттеу және оқу процесін жетілдіру бойынша ұсыныстар ұсыну, сонымен қатар оқу барысында кездесетін қиындықтарды шешу жолдарын айқындау. Бұл зерттеу ағылшын тілін оқыту әдістеріндегі айырмашылықтар аутентикалық ресурстарды пайдалануға қалай әсер еткенін көру үшін аутентикалық материалды зерттеудің тарихи негіздері мен көзқарастарының эволюциясын қарастырады.
- Passov E.I., (2002) Kuznetsova E.E. The problem of skills in teaching foreign languages. Textbook. (Voronezh: SEI «Interlingua».
- https://www.cambridge.org/elt/blog/2014/05/16/authentic-materials-classroomadvantages
- Little, D. G. and D.M. Singleton, (1988) Authentic Materials and the Role of Fixed Support in Language Teaching: Towards a Manual for Language Learners. Dublin; Trinity centre for Language and Communication Studies.
- Widdowson, Henry G. (1990). Aspects of Language Teaching. Oxford: Oxford University Press.5. Widdowson, Henry G. (1990). Aspects of Language Teaching. Oxford: Oxford University Press.
- Uluğ, F. (2000). Okulda başarı (7. Baskı). İstanbul: Remzi Kitabevi.
- Stadler, A. (1980). Children of guest workers in Europe: Social and culturel needs in relation to library services. Library Trends.
- Yasrida, N, Sutarsyah, C., & Sukirlan, M. (2017) Using authentic materials in reading comprehension of students' low and high proficiency levels at SMAN 3 Bandar Lampung. UNILA Journal of English Teaching.
- Albiladi, W. S. (2019). Exploring the use of written authentic materials in ESL reading classes: Benefits and Challenges. English Language Teaching.
- Wallace, C. (1992) Reading Oxford, O.U.P.
- Berardo, S.A. (2006). The use of authentic materials in the teaching of reading. The Reading Matrix.
- Berardo, S. A. (2006). The use of authentic materials in the teaching of reading. The Reading Matrix.