Мақаланың негізгі идеясы оқушылардың ӛзге ұлт ӛкілдерінің психологиялық ерекшелігін
тани отырып қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға, рухани ұлттық құндылықтарымыздың мәнін танып,
түсіну, ӛзге ұлттың тарихына, психологиялық ерекшелігіне шолу жасап, мәдениетті жеке тұлғаны
тәрбиелеудегі маңыздылығын кӛрсетілген. Қaрым-қaтынас ұғымы білім мен мәдениет ұғымының ӛз ара
байланысын ашып кӛрсеткен. Қазіргі оқушы ертеңгі елеміздің зиялы қауымы ретінде санасында қалыптасуы
басты мәселелердің бірі болып табылады. Қарым-қатынаста адамдардың білім, біліктілігі, дағды, икемділігі
және рухани дүниесі мәдениеттіліктің негізі ретінде қарастырылып, еліміздің келешегі, бірлігі мен ынтамағы
тығайтатын ұрпақ ретінде үлес қоса білу. Оқушылардың ақыл-ойымен кӛзқарасын ұлтаралық қарым-қатынас
мәдениетінің негізінде қалыптастыра отырып, ойлауын, рухани-aдамгершілігін жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқушылардың ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру мәселесі ұлтаралық қарым-қатынас
мәдениетінің негізінде ұлттық сананы қалыптастыруға, ұлттық құндылықтар мен рухани мұраларымыздың
мәнін түсінетін жас ұрпақты тәрбиелеуде маңызы зор. Бұл қасиеттер адамгершілік пен ізгілікке негізделген
қарым-қатынастарды нығайту үшін негіз болады. Мақалада, қазақ халқының ұлттық ерекшеліктерінің негізінде
ұрпақ тәрбиесіне жан-жақты әсер ететінін мәселелері, жеке тұлғаны қалыптастырудың үлкен тәрбиелік
болашағына ықпал ететін мәселелер жан-жақты қамтылған.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҰЛТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
оқушы, ұлтаралық қарым-қатынас, психология, қарым-қатынас мәдениеті, құндылық, сана, ӛркениет, мәдениет, тәрбие
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҰЛТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 73(3). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/88