PISA ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ МЕН ТҮСІНІГІ

Жарияланды 2024-07-03
ПЕДАГОГИКА Нөмір 71 № 1 (2023)
№1 (2023)
Авторлар:
  • Т.М. ШАМШАДИН
  • С.А. ЖҰБАНАЗАРОВ
PDF (Russian)

Білім беруде оқушылардың фунционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында заманауи
қуатты ақпарат ағынына бағдарлануға мүмкіндік беретін көптеген басқа да қасиеттерді, дағдыларды талап
етеді. Бүгінгі таңда оқушылар барлық оқу пәндері бойынша күрделі, жиі түсініксіз материалдың үлкен көлемін
меңгеруі керек. Бұл оқушылардың қазіргі экономикалық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігіне кепілдік бермейді.
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориялық білімді меңгеріп қана қоймай, алған
білімдерін практикада қолдануға, іскерлік дағдыларды қалыптастыруға, метапәндік байланыстарды құруға
мүмкіндік береді. Олар қажетті білімді алуы және оны түсінуі, алған білімдерін өмірлік жағдаяттарда қолдану
дағдыларын қалыптастыруы керек. Әлемнің көптеген елдерінің экономикасының жаһандануының күшеюіне
байланысты қазіргі әлемдік экономикалық нарықта лайықты бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау мәселесі
өзекті болып отыр. Мақаладағы ұсыныстар оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың қажетті
құрамдас бөлігі ретінде берілген.

функционалдық сауаттылық, PISA, халықаралық бағдарлама, бағалау, зерттеу