ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БУЛЛИНГ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗЕКТІАСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланды 2024-07-03
ПЕДАГОГИКА Нөмір 71 № 1 (2023)
№1 (2023)
Авторлар:
  • А.Т. КАРИМОВА
  • А.А. ЖОЛМУРЗАЕВА
PDF (Russian)

Ғылыми мақала қорқытудың өзекті мәселесін зерттеуге арналған. Бұл мақалада
кибербуллинг бұзақылықтың неоплазмасы, жасөспірімдер ортасындағы қорлаудың негізгі ерекшеліктері
ретінде қарастырылады, осы құбылысқа қатысушылардың сипаттамалары, сондай-ақ қорқытудың типтік
формалары мен компоненттері келтірілген. Бұл құбылыс жәбірленушіге зиян келтіргісі келетін адам немесе
адамдар тобы тарапынан зорлық-зомбылықтың көрінісімен сипатталады, ол өзін қорғай алмайды және белгілі
бір жағдайларда құқық бұзушыға жауап бере алмайды. Қорқыту әсіресе мектеп жағдайында белсенді болып
табылады және балалардың эмоционалды дамуында өшпес із қалдырады. Мектептегі қорлау процесі әр
командада кездеседі. Кез-келген жасөспірім кез-келген жағдайда құрдастарының немесе адамдар тобының
қорлауы мен мазақ етуінің құрбаны бола алады. Бүгінгі таңда жасөспірімдер арасында қорқытудың көптеген
түрлері бар. Бұл құбылыстың өзіндік құрылымы бар, онда осы мақалада сипатталған агрессор, жәбірленуші,
куәгерлер және басқа да көптеген қорлау қатысушылары бар. Сондай-ақ, қорқытудың салдары туралы
мысалдар келтіріліп, баланы жәбірленушінің позициясынан қорқыту процесіне тартудың салдары анықталды.

жасөспірім, зорлық-зомбылық, жәбірленуші, қорқыныш, буллинг, агрессия

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БУЛЛИНГ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗЕКТІАСПЕКТІЛЕРІ. (2024). "Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, 71(1). https://vestnik.arsu.kz/index.php/hab/article/view/67

Жүктеу сілтемесі