ОҚЫТУШЫҒА БАҒДАРЛАНҒАН ПЕДАГОГИКАНЫҢ ЖӘНЕ СТУДЕНТКЕ БАҒДАРЛАНҒАН ПЕДАГОГИКАНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҚАНАҒАТТАНУЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ

Жарияланды 2024-12-31
ПЕДАГОГИКА Нөмір 78 № 4 (2024)
№4 (2024)
Авторлар:
  • ӨМІРХАН A.M.
  • КОСПАКОВ A.M.
PDF (English)

Бұл зерттеу Қазақстандық жоғарғы білім беру орындарындағы оқытушы мен студентке бағытталған педагогикалық көзқарастардың студенттердің қанағаттануына психологиялық әсерін жан-жақты қарастырады. Қазіргі таңда білім беру жүйелері қарқынды дамып, жаңашыл бағыттарға бет бұрып жатқандықтан, әртүрлі оқыту стильдерінің студенттердің қанағаттануына, мотивациясына, өзін-өзі бағалауға және оқу процесіне қызығушылығына психологиялық тұрғыда қалай әсер ететінін түсіну маңызды. Оқытушыға бағытталған дәстүрлі тәсілдер білімді құрылымды және жүйелі түрде жеткізуге бағытталса, студентке бағытталған әдістер олардың белсенділігін, өз бетінше білім алу ынтасын арттыруға септігін тигізеді. Зерттеу барысында студенттердің қанағаттануы жоғары білім сапасының маңызды көрсеткіші ретінде қарастырылады, және әртүрлі педагогикалық тәсілдердің студенттердің оқу нәтижелеріне қалай әсер ететінін талдау мақсат етіледі. Педагогика тек болашақ мұғалімдер үшін ғана емес, сонымен қатар басқару, заң және психология сияқты түрлі салаларда қызмет ететін мамандар үшін де маңызды білім болып табылады, өйткені тиімді қарым-қатынас, эмпатия және мотивация дағдылары кез келген кәсіби ортада бағаланады. Қазақстандық жоғары оқу орындарындағы білім беру жүйесін дамытуға бағытталған бұл зерттеу студенттердің қажеттіліктеріне сай келетін оқыту әдістерін жетілдіруге, олардың әл-ауқаты мен академиялық табыстылығын арттыруға бағытталған ұсыныстар береді.

ӨМІРХАН A.M.

Магистрант, Astana IT University, Астана қ., Қазақстан.

E-mail: 242860@astanait.edu.kz, https://orcid.org/0009-0000-9343-0752

КОСПАКОВ A.M.

Социология ғылымдарының кандидаты, Профессор, Astana IT University, Астана қ., Қазақстан.

E-mail: aituar.kospakov@astanait.edu.kz, https://orcid.org/0000-0002-2938-3792

  1. Bovill, C. Co-creating Learning and Teaching: Towards relational pedagogy in higher education / Bovill, C., Jarvis, J., & Smith, K. // Open Library - 2020.
  2. Persaud, C. / 9 Pedagogical Approaches for Higher ed explained [Plus: 40+ free strategies to implement in your classroom] / Persaud, C // Top Hat – 2024.
  3. Md. A. Alam / From teacher-centered to student-centered learning: the role of constructivism and connectivism in pedagogical transformation / Md. A. Alam // CONFLUX Journal of Education – 2023 – 11(2) – 154-167.
  4. Santos, J. / Innovative pedagogical practices in higher education: An integrative literature review / Santos, J., Figueiredo, A. S., & Vieira, M. // Nurse Education Today - 2024 – 72 – p.12-17. DOI: https://doi.org/10.1016/j.nedt.2018.10.003
  5. Deci, E. L. / Intrinsic Motivation and Self-Determination in Human Behavior / Deci, E. L., Ryan, R. M. - 1985. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-4899-2271-7
  6. Suresh P. / An analysis of psychological aspects in student-centered learning activities and different methods / Suresh P. and Suman P. R. // Journal of International Pharmaceutical Research – 2019 – 46(1) – p. 165 - 178.
  7. Bano, S. / Effectiveness of teacher’s centered approach on student’s learning at university level / Bano, S., Ahmed S. F., Sultan S., Kousar M., Basit H. A., Zaid R. // Journal of Positive School Psychology – 2022 – 6(10).
  8. Nurbayeva, K. B. / The role of psychology in the development of pedagogical skills / Nurbayeva , K. B., Khomidov , M. N. // Scholar – 2023 – 1(32) – p. 43-47.
  9. Ghaleb, B. D. S. / Effect of Exam-Focused and Teacher-Centered education systems on students’ cognitive and psychological competencies / Ghaleb, B. D. S. // International Journal of Multidisciplinary Approach Research and Science – 2024 - 2(02) - p. 611–631. DOI: https://doi.org/10.59653/ijmars.v2i02.648
  10. Woods, P. J. / Examining the role of student-centered versus teacher-centered pedagogical approaches to self-directed learning through teaching / Woods, P. J., & Copur-Gencturk, Y. // Teaching and Teacher Education – 2023 – 138(104415) – 1-16. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104415
оқытушыға бағытталған әдіс, студентке бағытталған әдіс, студенттердің қанағаттануы, педагогика, педагогикалық тәсілдер

Дәйексөзді қалай келтіруге болады