Мақалада болашақ музыкант – хормейстердің кәсіби қызметінің мәселелері қарастырылған. Қазіргі таңдағы музыка мұғалімінің қызметі, сабақты өту барысы, жаңа технологиялар мен инновациялық әдістерді қолдануы. Музыка мұғалімінің кәсіби әрекетінің құрылымдық элементтері қарастырылған. Педогогтың белгілі музыкалық және педогогикалық қабілеттеріне тоқталып өтілген.Жалпы және музыкалық мәдениеттің деңгейін жоғары сатыға көтерудің және жастардық көркемдік эстетикалық көзқарасы мен талғамын, рухани дүниесін дамытудағы бірден – бір тиімді жолы – хор өнері. Хор айтудың, хорға жетекшілік етудің өзіне тән ерекшеліктері, ережелері, үйрету принциптері болады. Хорға жетекшілік ете білу – аса жауапкершілікті талап ететін жұмыс.
А.К. АЛИЕВА
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті, Ақтөбе қаласы, Қазақстан
С.К. МУХТАРОВА
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті, Ақтөбе қаласы, Қазақстан
- Л.Г. Арчажникова «Профессия – учитель музыки». –М., 1984ж. – 260 стр
- В.И. Муцмахер «Формиравание профессианально значимых качеств личности будущего учителя музыки общеобразовательной школы в прцессе его специальной подготовки» Дисс. п.г.д. 1989 ж.- 2956.- 150 с.
- Қыдырбаева К. Хор және хормен практикалық жұмыс. -Қызылорда, 2011ж.- 125 б.
- Е.А.Петелина «Формирование профессионально-творческой активности студентов- будущих педогогов-хормейстеров ». -Дисс... п.г.к. -1988 г.- 165 с. .
- Г.И.Шевченко. Развитие творческой активности студентов факультетов начальных классов в процессе музыкальной подготовки.- Дисс. п.г.к. 1988ж.- 184 с.
- Л.В.Ларкина. Педогогические условия формирования умения экспрессивного воздействия хормейстера на певческий колектив». -Дисс... п.г.к., 2001ж.- 187 с.