Сабақ-педагогикалық процесті ұйымдастырудың негізгі формасы. Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру формасы ретіндегі сабақтың артықшылығы педагогикалық қызметтің барлық құралдары мен әдістерін ұштастыруға қолайлы мүмкіндіктері бар; мұғалімге материалды жүйелі және жүйелі түрде баяндауға мүмкіндік береді; танымдық және қозғалу қабілеттерінің дамуын басқару; студенттерде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; оқушылардың басқа да іс-әрекеттерін, соның ішінде сыныптан тыс және Үй іс-әрекеттерін ынталандыру. Сабақта студенттер меңгереді ғана емес білімдер жүйесін. сонымен қатар танымдық іс-әрекет әдістерімен де. Сабақ тәрбие міндеттерін педагогикалық қызметтің мазмұны мен әдістері арқылы тиімді шешуге мүмкіндік береді. Сабақ оның бастауына немесе сабақтың кіріспе дайындық бөлігіне байланысты. Сабақтың кіріспе бөлігі қандай болуы керек, быздер осы мақалада сөйлескім келеді.
К.Ж. МАРДЕНОВ
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті, Ақтөбе қаласы, Қазақстан
Т.Х. УТЕГАЛИЕВ
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті, Ақтөбе қаласы, Қазақстан
- Ашмарина Б.А. Теория и методика физического воспитания. М., Просвещение, 1979 .- 190с.
- Карашкин В.М. Методика физического воспитания. М.,Просвещение, 1980.-66с.
- Палыга В.Д. Гимнастика. М., Просвещение, 1982г.-36с.
- Талага Е.В. Энциклопедия физических упражнений. М.: ФиС, 1998 – 412 с.