Мақалада толықтырылған шындық технологиясының мүмкіндіктері көрсетілген, яғни оқу және жобалық жұмыстарда қолдануға мүмкіндік береді. Ұсынылған жұмыстың мақсаты толықтырылған шындық технологиясын өз сабақтарында және мұғалімдерге, студенттердің жобалық қосымшалар дайындауда қолдану үшін толықтырылған шындық технологиясын зерттеуде қолдана алады. Бұл жұмыста 7-сыныптағы геометрия сабақтарында, атап айтқанда, планиметриялық есептерді оқу кезінде толықтырылған шындық технологиясының элементтерін пайдалану ұсынылады. Бұл тапсырмалармен тікелей әрекеттесуге, жауаптарды көруге, сондай-ақ қажетті ақпаратты шақыруға мүмкіндік беретіні көрсетілді. Толықтырылған шындық технологиясын оқу үрдісінде қолдану мұғалімнің біліктілігін арттырудың маңыздылығы ашылды. Сондай-ақ, AR қосымшаларын жасау бойынша жұмыс процесінде студент жобалық қызметпен сәтті айналыса алатыны айтылған. Толықтырылған шындық технологиясы студенттердің шығармашылық және кеңістіктік қабілеттерін ашуға көмектеседі, сонымен қатар оқу мотивациясына ықпал етеді. Қазіргі уақытта интерактивті цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы жаңа кәсіптердің негізінде сұранысқа ие құзыреттер мен дағдылардың тізімін үнемі өзгертіп отырады. Осының нәтижесінде ойлау қабілеті барынша икемді және шығармашылық қабілеті жоғары, шығармашылық әлеуеті зор, өз бетінше әрекетке де, топтық жұмысқа да дайын мамандарға сұраныс артуда.
К.П. АМАН
Техника ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, Қ. Жұбанов атындағы
Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ., Қазақстан.
Е-mail: kulnar@inbox.ru, https://orcid.org/0000-0002-0643-2280
А.А.УТЕГЕНОВА
Магистрант, Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе
қ., Қазақстан.
Е-mail: aiken1984@mail.ru, https://orcid.org/0009-0005-9162-4955
- Увалиев Б.К., Четтыкбаев Р.К. Применение технологий виртуальной и дополненной реальности в образовании// Сборник докладов Международного научного Конгресса (8-12 ноября 2021 года) Научное издание. Часть 1С. 172-177
- Т. А. Захарова Применение технологии дополненной реальности на уроке стереометрии // Материалы XXXIX Международного научного семинара преподавателей математики и информатики университетов и педагогических вузов (01-02 октября 2020 года) Москва 2020. C.159-164.
- В.Д. Секерин, А.Е. Горохова, А.А. Щербаков, Е.В. Юркевич Интерактивная азбука с дополненной реальностью как форма вовлечения детей в образовательный процесс // Журнал The Principle of Natural Appropriateness in the Philosophy and Methodology of Education 2017.С.57-60.
- Cipresso, P., Giglioli, I. a. C., Raya, M. A., and Riva, G. (2018). The Past, Present, and Future of Virtual and Augmented Reality Research: A network and cluster analysis of the literature. Frontiers in Psychology, 9. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.02086 DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.02086
- Ozdemir, M., Sahin, C., Arcagok, S., & Demir, M. K. (2018). The effect of augmented reality applications in the learning Process: A Meta-Analysis study. DergiPark (Istanbul University). https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/42528/512469 DOI: https://doi.org/10.14689/ejer.2018.74.9
- Sukhodolov, A., & Timofeev, S. (2018). Mass media and virtual reality: new opportunities and prospects. Voprosy Teorii I Praktiki Žurnalistiki (Print), 7(4), 567–580. https://doi.org/10.17150/2308-6203.2018.7(4).567-580 DOI: https://doi.org/10.17150/2308-6203.2018.7(4).567-580